1.716 visninger
|
Oprettet:
Tror i at den kommer her ind ??=0) {{forumTopicSubject}}
Mon hk smider lidt billeder ind??=0)
http://www.billedbladet.dk/Kongelige/ArticleFolder/2011/2/Video%20Se%20Frederiks%20motorcykel%20med%20flotte%20brillianter.aspx?utm_source=news.dk&utm_campaign=aller_billedbladet&utm_medium=traffic
jun 2007
Følger: 60 Følgere: 62 MC-er: 4 Emner: 98 Svar: 606
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.365
mar 2005
Følger: 16 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 120 Svar: 1.276
jul 2007
Følger: 49 Følgere: 48 MC-er: 3 Emner: 8 Svar: 350
sep 2008
Følger: 21 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 33 Svar: 617
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.545
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.545
aug 2004
Følger: 46 Følgere: 43 MC-er: 3 Emner: 200 Svar: 397
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.376
Men jeg har endnu til gode at se en harley, der fabriksny ligner en Lauge Jensen.
jun 2009
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 148
Tror nu nok at kongehuset tjæner sig selv ind så gi dem bare.....
feb 2008
Følger: 29 Følgere: 30 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 7.296
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.545
mar 2007
Følger: 70 Følgere: 59 MC-er: 14 Emner: 202 Svar: 804
jan 2005
Følger: 46 Følgere: 35 MC-er: 4 Emner: 63 Svar: 2.026
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.545
aug 2008
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 25 Svar: 74
FREDERIK HAR JO IKKE BEDT OM AT VÆRE KONGELIG SÅ VIS HAM LIGE NOGET RESPEKT FOR POKKER ................................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det er nok ikke detletteste job i verden , Jeg syntes han klare det godt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:o)
Hilsen en royallist.
jul 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 7 Svar: 284
Og mht. til Lauge Jensens maskine, er den da fin. Ikke min stil, men jeg tager da gerne hatten af for ham, når jeg tænker på hvilke trængsler han har måtte gå igennem for at få typegodkendt sine maskiner i DK. Der var langt størstedelen af MCG medlemmer sg' nok stået af længe inden.
Så kan man ellers kalde ham "medieluder" og meget andet, men at han dukker op på div. hjemmesider og til udstillinger er vel i bund og grund bare reklame for sit produkt.
Idag er det forår og "fuglen" skal ud og synge til befolkningen i eftermiddag.
Go' vind allesammen!
Tror i at den kommer her ind ??=0)