Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skif af toiletsæde. 500 kr.
  • Tilslutning af strøm + afløb af opvaskemaskine 500 kr.
  • Samle klædeskab 1.500 kr.
  • Samle ikea pax skabe 1.200 kr.
  • Beskæring af buske og grøft 1.000 kr.
  • Repetition af vaskemaskine (E15 fejlkode) 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tror i at det er muligt?
  • #1   25. jul 2013 Det er nemt nok at finde en Totalt skadet mc, men det er langt fra altid det kan betale sig,

• #3   25. jul 2013 Hvis den er erklæret totalskadet mener jeg at der skal betales afgift igen når den er opbygget. Sådan er det med biler

• #4   25. jul 2013 Jeg havde engang en 30knallert der var meldt totalskadet (første registrering efter loven fra 2006 om at de skulle registreres selvom de er 30'ere).
    Jeg købte den af cykelhandleren, der havde købt den af forsikringen, der havde beholdt den i bytte for den nye scooter de gav ham der købte den af cykelhandleren i første omgang smiley :)

Da stelnummeret allerede var i systemet, var det ikke muligt at oprette den igen...
    Der var kun sket kosmetisk skade, så det var et fint køretøj sådan set.

Det korte af det lange her:
    Jeg TROR det er sådan, at idet MC'en bliver erklæret totalskadet, er den også PR DEFINITION uden afgift.

Kan det have sin rigtighed?

Eller kan en mc godt være "totalskadet" og alligevel gå gennem syn og køre 100'000 kilometer helt lovligt?

En totalskade kan jo være en ridset 50'000 kroners lakering på en 30'000 kroners mc.
    Og der er man vel ikke tvunget til at holde op med at køre på maskinen?

• #5   25. jul 2013 Har et par stykker stående, hvis de har været kasko forsikret og ejeren har fået udbetalt forsikrings summen, bliver den danske reg. attest stemplet" ny afgift skal betales ved genregistrering" men du ka måske finde én der ikke har været kasko forsikret, du kommer så til at betale min det beløb som afgiften udgør!

• #6   25. jul 2013 det lyder som om jeg bare skal kobe en mc med afgift og bygge på den smiley tak for hjælpen allesammen smiley

Kommentér på:
tror i at det er muligt?

Annonce