1.704 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Montering af Rizoma Avio 21 blinklys Montering af Rizoma Avio 21 blinklys

Hej allesammen,

Har netop købt nummerpladeholder og blinklys fra Rizoma til min Kawasaki Z750 fra 09. Jeg er helt rookie hvad angår montering af disse dele, men savner især gode råd til monteringen af blinklysene. Nogen der kan hjælpe mig på vej? Skal der anskaffes blinkrelæ, eller kan det godt gå an med de modstande der følger med hvert blinklys som standard?

På forhånd tak for hurtige og særdeles kompetente svar smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skif af toiletsæde. 500 kr.
  • Tilslutning af strøm + afløb af opvaskemaskine 500 kr.
  • Samle klædeskab 1.500 kr.
  • Samle ikea pax skabe 1.200 kr.
  • Beskæring af buske og grøft 1.000 kr.
  • Repetition af vaskemaskine (E15 fejlkode) 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Montering af Rizoma Avio 21 blinklys
  • #1   1. mar 2011 Modstandene fungere fint. Du skal så bare montere dem korrekt.
    Modstanden skal sidde imellem + og - selvom det kan lyde lidt underligt
    Men det SKAL de altså smiley .
    Som et H faktisk . De 2 lodrette er henholdsvis + og - og den vandrette er modstanden.

• #2   1. mar 2011 jeg elsker simpelthen de blinklys. de er så lækre.. jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men det kan være du kan hjælpe mig med hvorhenne du har købt dem eller hvad de koster smiley

• #3   1. mar 2011 Husk at montere den lille sorte box med det gule skilt "must be used" !!
    Modstandene alene gør det ikke.
    Modstanden yder samme modstand, uanset strømstyrken - men regulerer ikke styrken.
    Derfor er det nødvendigt med den lille dims, som er en slags spændings regulator.

NB.: Mange oplever at Rizoma blinker hurtigt, selvom der er monteret modstand.
    Så bare montér 2 modstande - men husk de skal paralel forbindes.

• #4   2. mar 2011 Emil A: Jeg har købt dem på carpimoto.it. Bestilte dem i søndags og de kom allerede igår, tirsdag. Kostede 90 € for to stk.

Til Allan og Chris - måske I kunne give mig en PM med jeres numre, så jeg kan komme i kontakt med en af jer, hvis det driller? smiley

Kommentér på:
Montering af Rizoma Avio 21 blinklys

Annonce