1.627 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

henrik a
henrik a
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 12

Montering af Rizoma samt baglygte Montering af Rizoma samt baglygte

Hej alle,

Har lige fået mig en fin R6 fra 2008. Jeg vil have monteret rizoma blink foran samt baglygte med integreret LED blink. Jeg har et par spørgsmål omkring det som jeg håber i kan hjælpe med....

1. Skal man skille hele bagenden ad for at få den forba . . . . baglygte af?? smiley har bøvlet med det en hel nat nu

2. Der er modstande med til baglygten med to ledninger igennem hver, så jeg er ikke sikker på hvordan de skal monteres. Var det ikke nemmere at skifte blink relæet så jeg ikke skal have modstande på hverken de nye rizoma foran samt baglygten?

I så fald jeg skal sætte modstande på hver blinklys, kan man så købe orginale stik så man ikke skal klippe i noget?

Sikke mange spørgsmål, men håber i kan hjælpe med bare lidt af det smiley

Tusind tak....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vandhane der drypper AKUT 1.000 kr.
  • Hjælp til at sætte Gardinskinner og væg ramme op 800 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophængning af udendørs lampe 595 kr.
  • Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Montering af Rizoma samt baglygte
  • #1   28. jan 2010 Jeg ville klart skifte selve blinkrelæet...

• #2   29. jan 2010 Ja du skal adskille hele bagenden for at få baglygten af . Men det tager nu heller ikke mere end max 15 minutter at adskille den .

• henrik a
    henrik a Tilmeldt:
    jun 2006

#3   29. jan 2010 Hey gutter,

Tak for de hurtige svar. Er det sådan at i ved hvor jeg kan købe sådan et relæ? For så slipper jeg vel for at skal til at have 4 modstande på og bøvle med en masse ledninger??

Forresten hvad har i gjort med de originale stik der går til blinklysene? Der er 2 ben i, det er vel + og - ?

@kwak - Den er fra KJ MC

http://shop.kjmotorcykler.dk/pi/Klar_baglygte_LED_m_blink_R6_08__8264_551.aspx

Der står ikke på siden hvad det er for et mærke, men der står hvis Bikeit.co.uk på kassen - Den er helt klar med LED og 5 ledninger. rød, hvid sort går sammen i et stik der passer i det originale fra mc. ydermere er der en gul og en blå som jeg går ud fra er + til højre og venstre blink.

• henrik a
    henrik a Tilmeldt:
    jun 2006

#4   29. jan 2010 Lige præcis....men tror du så ikke bare jeg skal droppe alle de modstande og så kun skifte det relæ? er det "plug and play" sådan et relæ?

Har du prøvet at skifte det?

• henrik a
    henrik a Tilmeldt:
    jun 2006

#5   31. jan 2010 Hej igen,

Så har jeg været igang smiley købte rizoma til forenden og har monteret den nye baglygte. Desuden købte jeg et Rizoma Blink relæ.....men hvor sidder blinkrelæet på sådan en fætter? smiley

Desuden kan man både sætte relæet til som 2 eller 3 polet?? kan man se det på det gamle, altså hvor mange poler den har?

KOM SÅ FORÅR smiley

• #6   31. jan 2010 Jeg har en totalt strippet R6 2008 holdene . jeg skal se om jeg kan lokalisere blinkrelæet imorgen og give dig svar .

• henrik a
    henrik a Tilmeldt:
    jun 2006

#7   2. feb 2010 Alletiders...tak for det smiley

Kommentér på:
Montering af Rizoma samt baglygte

Annonce