876 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

MJ
MJ
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 74

Indreg af Suzuki Offroader Indreg af Suzuki Offroader

Hey MCG

Jeg var forleden ude at købe en Suzuki RM250 Crosser fra 88 (troede jeg!) der skulle renoveres. Da jeg får skidtet hjem og skilt den helt ad begyndte jeg at kradse lidt i malingen på det gamle stel for at finde stelnummeret, jeg finder det og tjekkede det på nettet. Her finder jeg så ud af at det ikke er en RM250 Crosser, men en TS250X Offroader fra 88, der er ombygget med en RM250 forgaffel og bagsvinger. (måske det man får ud af det når man ikke har forstand på det!?)

Ikke at det gør mig noget på trods af den har næsten 20hk mindre. Men så får jeg jo lidt blod på tanden for det vil jo sige at den må kunne indregistreres. Men hvordan finder jeg ud af det?

jeg har ingen papirer på den or what so ever, det eneste jeg har er et 11 cifret stelnummer.

nogen ideer?

link til min bike : (link fjernet)

link til original : http://www.suzukicycles.org/TS-TC-series/TS250X.shtml

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Vandrør-skade 1.300 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indreg af Suzuki Offroader
  • #1   2. mar 2011 Start med en tur forbi skat, der skal du ha´ papirer igennem igen hvis det skal lykkes for dig... derefter skal du undersøge om der er en DK typegodkendelse sådan en svend... har du begge dele iorden der, så skulle det gerne kunne lade sig gøre for dig smiley

• #2   2. mar 2011 Har også haft sådan én for et par år siden... Din ser da meget godt ud, men det gule plastic på køleren skal sidde i den anden side smiley

• #3   2. mar 2011 -Vendt på hovedet mener jeg smiley

• #4   2. mar 2011 Johan : hehe, det fandt jeg også ud af, jeg skulle bare lige samle den hurtigt for t tage et billede af den inden den blev skildt helt ad ;o) og jeg havde ikke se den samlet før, så derfor

jeg står og mangler en masse plastik dele til den, har du nogen ide om hvor jeg skal lede? jeg har trampet hele ebay igennem, og det er kun med få resultater

• #5   2. mar 2011 Jeg må lige i kælderen og kigge hvad jeg har...Smed noget ud for et stykke tid siden, så kan ikke lige huske hvad der er tilbage.
    Hvor i landet kommer du fra?
    Hvis ikke du kan få noget fra en crosser til at passe, må du jo købe nogle originale dele.......

• #6   2. mar 2011 Jeg bor i nærheden af Aalborg. Jamen du må meget gerne se hvad du har liggende, jeg mangler lidt af hvert :o) du kan bare smide en pb hvis du finder noget

• #7   3. mar 2011 Nå, det var næsten røget ud alt sammen. Det eneste der lige er tilbage, er to kølerflapper i gul (ikke for pæne), et forhjul og et sæt styrholdere....

Så det er ikke værd at beskæftige sig med....

Det er lidt noget pis med den model, for jeg tror ikke den har været officielt importeret til danmark, så der er meget langt imellem dem.....

Kommentér på:
Indreg af Suzuki Offroader

Annonce