Indreg af Suzuki Offroader Indreg af Suzuki Offroader
Hey MCG
Jeg var forleden ude at købe en Suzuki RM250 Crosser fra 88 (troede jeg!) der skulle renoveres. Da jeg får skidtet hjem og skilt den helt ad begyndte jeg at kradse lidt i malingen på det gamle stel for at finde stelnummeret, jeg finder det og tjekkede det på nettet. Her finder jeg så ud af at det ikke er en RM250 Crosser, men en TS250X Offroader fra 88, der er ombygget med en RM250 forgaffel og bagsvinger. (måske det man får ud af det når man ikke har forstand på det!?)
Ikke at det gør mig noget på trods af den har næsten 20hk mindre. Men så får jeg jo lidt blod på tanden for det vil jo sige at den må kunne indregistreres. Men hvordan finder jeg ud af det?
jeg har ingen papirer på den or what so ever, det eneste jeg har er et 11 cifret stelnummer.
nogen ideer?
link til min bike : (link fjernet)
link til original : http://www.suzukicycles.org/TS-TC-series/TS250X.shtml
mar 2006
Følger: 8 Følgere: 12 MC-er: 3 Emner: 6 Svar: 349
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 6 MC-er: 4 Emner: 13 Svar: 282
apr 2007
feb 2011
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 74
jeg står og mangler en masse plastik dele til den, har du nogen ide om hvor jeg skal lede? jeg har trampet hele ebay igennem, og det er kun med få resultater
apr 2007
Hvor i landet kommer du fra?
Hvis ikke du kan få noget fra en crosser til at passe, må du jo købe nogle originale dele.......
feb 2011
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 74
apr 2007
Så det er ikke værd at beskæftige sig med....
Det er lidt noget pis med den model, for jeg tror ikke den har været officielt importeret til danmark, så der er meget langt imellem dem.....
Indreg af Suzuki Offroader