{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.058 visninger | Oprettet:

West .
West .
Tilmeldt:
5. maj 2006
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

aprilia imod suzuki? {{forumTopicSubject}}

dav i galleriet. sidder og kigger en annonce og kunne godt tænke mig at høre jeres mening da jeg sidder og kigger på salgs annonce her på galleriet om min næste motorcykel.det skal siges at jeg HAR stort mc kørekort... og er 25 år gammel, min første cykel var en gsxr 750 fra 98. ALT ALT for voldsom til mig som begynder dengang.. så solgte den ret hurtigt..
Har set mig varm på R6 eller zx6r fra 2005 begge 2, men penge pungen holder langt fra til det..

Men det jeg har af kriterier gør det svært for mig at vælge en af de 2 jeg nu engang HAR råd til smiley
Jeg vil gerne have en mc som ser godt ud, gerne lidt nyt look som man beundrer udseendet på selvom man ikke har den store mc forstand.. Og samtidigt må det gerne være en man ikke skal banke livet ud af for overhovedet at følge med når lyset skifter til grønt.. og ikke mindst har jeg altid været fan af en rigtig dejlig lyd...

Jeg står imellem en Aprilia RS 125 fra 1998. som efter min mening har et flot flot design og er noget jeg selv godt kunne finde på at tage et billede af smiley men den er jo ikke verdens hurtigste cykel...og samtidigt syntes jeg den lyder lidt som en scooter 45 kmt i form af Aprilia RS50´en.. Den er jo rimelig tam sådan en og ikke noget jeg bryder mig om..en mc skal være en mc..og ikke en scooter i mc klæder..
derfor tænker jeg også på den anden jeg har fået tilbudt, som er en 1991 suzuki gsxr 250...Se den har en vidunderlig lyd og man tager ik fejl når man hører den "Her er IKKE en scooter, men mc power" smiley
Men til gengæld syntes jeg designet klart nok da den jo ER meget ældre, er ret umoderne og nok ikke noget jeg ville kigge 2 gange efter..den ligger langt fra apriliaéns design jo...nok mest pga fronten med de 2 runde gammeldags lygter.


så hvad syntes i gamle rotter i faget heh. ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  aprilia imod suzuki?
Kommentér på:
aprilia imod suzuki?

Annonce