{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
661 visninger | Oprettet:

Pas på derude!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! {{forumTopicSubject}}

Bare en husker til alle, det behøver ikke altid være vores egen skyld at det går galt, vi bliver let overset!! Husk at være ekstra opmærksom i trafikken, og lad være med at race i byerne, der er risikoen for ullykker større!!!
ADVARSEL!!!!!! MEGET STÆRKE BILLEDER!!!!!
ABSOLUT IKKE FOR SARTE SJÆLE, SÅ ER I ADVARET!!!
(link fjernet)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pas på derude!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • #1   6. maj 2006 Føj for satan.... endnu en grund til at have ordenligt tøj på når man kører mc....

• #2   6. maj 2006 not nice.....

• #3   6. maj 2006 Skulle lige selv til at lave et topic med det link..
    Men kom ikke først..
    Det sætter godt nok mange tanker igang..

• #4   6. maj 2006 hold da helt kæft en klam side... og jeg har lige købt en ny mc.. lige før man ikke tør at kører på den nu.. der er godt nogen som ikke har mærket noget... men der er helt sikkert også nogen som har kørt noget for hurtig og med hovedet under armen...

• #5   6. maj 2006 Ja det kan ikke siges tit nok. !!!

• #6   6. maj 2006 Michael: Helt sikkert er der nogle af dem der har kørt med hoved under armen. Den 9 årige pige blev dræbt af en MC-inst som kørte 3 gange over det tilladte.
    Og der er også en om en pige der blev kørt ned af en MC-ist.

Men siden er jo amerikansk... Og hvis jeg husker mine statestikker helt korrekt, er antallet af uliukker faldende herhjemme, i modsætning til den store stigning de har derovre.

/
    Jesper

• #7   6. maj 2006 Det var lige præcis en af hovedårsagerne til at jeg solgte min gademaskine og nu kun kører baneræs !! Der er der ingen uopmærksomme modkørende, sideveje og andre ubehagelige trafikelementer. Sidder dog pt. med højre fod i gips efter en highsider på bane, men skylden er helt min egen og det kan jeg sgu bedre leve med end hvis Gårdmand Hansen havde pløjet mig ned med sin traktor.......Be careful out there

• #8   6. maj 2006 damn... bliver sgu helt bange for at kører nu smiley

• #9   6. maj 2006 ja fy for satan..!!! godt man har udstyret i orden. men det reder jo nok ikke en hvis man kommer med 250..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. skal da lige love for at den Ducci og VFR holder godt og grundigt plantet i de to personbiler
    smiley

• #10   6. maj 2006 Det er fadme ulækkert. Men sætter nogle tanker i gang om at man hele tiden skal være opmærksom på dødsbilisterne(bilerne) Jeg har lagt mærke til at mange af dem som er kommet slemt til skade ikke har haft nogen form for mc tøj, på nær en, på et af de sdiste billeder. han er fuldstændig smadret. Klamt.

Den eneste måde hvorpå billisterne kan blive mere opmærksomme på os er ved at der kommer flere af os.

• #11   6. maj 2006 Uha hvor klamt... og jeg står lige og skal ud og kører nogle hundrede kilometer... så jeg tror jeg kører i meget god tid, så jeg kan liste mig afsted...
    Nå ja, jeg har VALGT at være mc'rist... og det indebære jo en vis risiko.. men jeg håber da at ordentlig og sikker beklædning vil hjælpe mig hvis jeg skulle møde en at de forfærdelige spøgelsesbilister...

• #12   6. maj 2006 KØR ALTID MED LANGT LYS I DAGTIMERNE!!!!!!!!!!!!
    Der er mange der vinker og blinker, men jeg hilser altid pænt igen og takker for at de har set mig ;o)))

• #13   6. maj 2006 Øv ja vi er en udsat gruppe... take care...

• #15   6. maj 2006 Det var så min første gang, hvilket resulterede i en stor gul brækstinkende plet på mine dyre bukser. tak

• #16   6. maj 2006 poooh, føler mig squ egentlig lidt heldig når jeg ser de billeder og sætter helt klart nogle tanker igang oppe i hovedet. var jo nede at bide i asfalten for en måned siden, men kørte heldigvis med alt udstyr, hjel læderdragt støvler og hansker.. men det viser jo egentlig bare endnu engang at det ik bare er legesager, man skal tænke hele tiden og ikke forvente at de andre bilister gør som de burdte og skal.

• #17   6. maj 2006 Det sidste er da godt nok klamt, han er jo totalt parteret, Føj for satan da.... Gider sgu snart ikke kører mere. I øvrigt blev der kørt to MC- ister ned oppe ved Vrå i Nordjylland Idag, en MØG traktor drejede til venstre idet MCen var ved at overhale, efter sigende skulle de være hårdt kvæstede begge to desværre, jeg Hader de farmer køretøjer, de skulle transporteres på blokvogn om natten.....

Kommentér på:
Pas på derude!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Annonce