1.203 visninger
|
Oprettet:
Ændring af årgang? {{forumTopicSubject}}
Ja det lyder åndsvagt men kan man få registret en 2004 om til en 2003 ? det er et forsikringsspørgsmål..
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 9 Emner: 65 Svar: 2.664
og hvorfor underforsikre ?? i tilfælde af en skade risikere du at skulle betale noget af gildet selv
aug 2006
Følger: 22 Følgere: 24 MC-er: 6 Emner: 14 Svar: 2.903
apr 2009
Følger: 4 Følgere: 5 MC-er: 5 Emner: 8 Svar: 1.550
nov 2005
Følger: 36 Følgere: 35 MC-er: 3 Emner: 52 Svar: 200
Hvis cykel er en model 2003 burde du blot kunne oplyse dette til dit forsikringsselskab (så burde 2004, som er indreg. året ikke betyde noget). Evt. dokumentation på modellen kan du sikkert få ved en forhandler.
Skal dog siges, at jeg ikker på nogen måde er sikker på om det vil ændre noget.
Mvh Bjørn
jun 2007
Følger: 49 Følgere: 109 MC-er: 11 Emner: 372 Svar: 6.402
Ændring af årgang?