1.118 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

anders c
anders c
Følger: 1 Emner: 20 Svar: 65

Forsikring Forsikring

kører lige Rasmus (aalborg) H´s indlæg lidt videre.

Hvorfor mener i personligt at det er på grænsen til at det kan betale sig med kasko? Hvis man vel og mærke ikke er 45år.

Feks. skrev jeppe at han havde 0 skader i de første 12 år, er der kunne der vel være sparet noget?

på forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ukrudt 800 kr.
  • Græsslåning 800 kr.
  • Wc + armatur installation 1.500 kr.
  • Samle et skrivebord 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Græsslåning maskine skal medbringes 675 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsikring
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 67 Svar: 20.919
    #1   21. mar 2011 Det kommer helt an på cyklens værdi.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 67 Svar: 20.919
    #2   21. mar 2011 Og hvilken tråd snakker vi om?

• #3   21. mar 2011 Jeg har fået stjålet en MC så jeg betaler sku kasko(altid haft det). Den fornemmelse af at vågne op og se at ens kværn(eller bil) er væk er en underlig fornemmelse, heldigvis var der kasko så tja trak på skulderen og ringede til politiet.

• #4   21. mar 2011 Har indtil videre sparet omkring 40000 på forsikring, har betalt skader af egen lomme for omkring 10000, indtil videre er det en god forretning.

• #5   21. mar 2011 Ja så længe den ikke bliver stjålet så er der mange penge at spare.
    Jeg smed selv min cykel for 2 år siden nu, og den ville nok have været totalt skadet af en forsikring, men betalte selv 5-6k også var den klar til at køre igen.

• #6   21. mar 2011 Jeg er selv i tvivl, men netop pga tyveri har jeg installeret GPS alarm.

Det sikre mig selvfølgelig ikke imod at jeg på en mark finder min gps alarm (den er selvfølgelig gemt) og 50 meter længere væk finder resten af mc'en kørt over af en traktor, men gør dog at jeg kan ringe hurtigt til politiet. Den skriver også fart, så hvis de ellers gider (hvilket de nok ikke gør), så kan de jo knalde tyven med det samme.

Der er også en del forsikringer der trækker 10-20% ved tyveri, er så ikke helt med på om de trækker selvrisiko også, men lige pludselig er det jo ikke mange penge de skal give dig tilbage for en mc der er 20.000kr værd

• #7   21. mar 2011 Nu har jeg godt nok ikke en motorcykel endnu (buuuh!), men jeg vil tror bestemt man kører bedre og lidt mere roligt, hvis man selv skal betale skader. Det kan jeg da tydelig mærke når jeg kører bil ! smiley

At den bliver stjålet er så en anden sag, desværre...

• #9   21. mar 2011 Det kommer jo an på hvor meget køretøjet er værd kontra prisforskellen mellem ansvar kasko..

hvis ansvar koster 3000kr og kasko 4000kr, så kan det nærmest aldrig betale sig at undlade kasko, hvis maskinen derimod koster 20.000kr men kaskoen koster 10.000 så kan det kun betale sig det 1. år..

• #10   21. mar 2011 sajmon: det er den her tråd:
    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=158904

Kommentér på:
Forsikring

Annonce