{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.040 visninger | Oprettet:

honda VFR 800 Vs Suzuki SV 1000 {{forumTopicSubject}}

i mit sidst indlæg ledte jeg efter råd ang ny maskine.
Jeg kom frem til to cykler... begge gode syntes jge, og i hver sin ende af pris skalaen.. men passer det med kvaliteten.. HJÆLP.....!!!
jeg søger derfor gode produktive råd til at komme frem til en fornuftig løsning...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  honda VFR 800 Vs Suzuki SV 1000
  • #1   7. maj 2006 Jeg ville klart vælge Vifferen frem for SV'eren. Du har en meget bedre kørekomfort på en VFR til længere ture, men SV'eren er måske lidt sjove at race på.
    Lidt svært at sammenligne de to cykler da de er meget forskellige.
    JEg vil råde dig til at prøve dem inden du bestemmer dig.

• #3   7. maj 2006 prøv at kig i mc revyen.... de to "stats" de har.... skal man bide mærke i dem??? og hvor excellere de to maskiner? hvilke områder?

• #4   7. maj 2006 Hej Allan

Har selv haft en SV 1000, og den gjorde det helt fint.
    Den er meget til sjov og ballade, den buldre vildt og har et moment som en okse uanset gear....

Men hvis du skal på længere ture vil den nok blive hård at kører på.

Jeg Har ikke prøvet VFR'en men syntes sgu den er lækker, som sports tourer er den nok perfekt, men prisen er og en anden verden.

Mit råd er at finde ud af hvad du skal bruge den til, derefter prøve begge modeller, og gerne et par ekstra til ref.

Hilsen Andreas

• #7   8. maj 2006 tak til alle med deres indlæg. ang honda 1000, kørestillingen er ikke mig.... jeg vil ha en lettere frem ad bøjet.
    Vægten på VFR og min nuværende er rimelig ens... men kan ens erfaring og bedre cykel opveje dens mindre gode sportslige egenskaber. kan jeg med andre ord få en "sporty" cykel selvom det er en touring hvis jeg bruger flere penge på den og er mere erfaren.
    Vfr kunne godt være en cykel man havde i en år række

• #8   8. maj 2006 hvad er LÆNGERE ture.... mange skriver de ikke er gode til disse ture..men er en lang tur 300 km, eller 3000 km.... eller er det kørestillingen hverdag der gør at en cykel er god eller dårlig til lange ture

• #10   9. maj 2006 jeg er faldet lidt for designet. men vil gerne som mange andre ha en cykel som jeg kan køre lidt friskt til og samtidig ha en passager bag på.... kommer lige fra et kursus på jyllandsringen, og det var utroligt godt.lærte meget og skal derover igen til niv 3 og 4. niv hvor der kører godt til og hvor cyklen bliver langt godt ned.... der er billeder på fdm side af mig... ja den orange cyklen kan alle finde.....

Kommentér på:
honda VFR 800 Vs Suzuki SV 1000

Annonce