Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle IKEA-møbler 800 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.
  • Stoppet handvask på badeværelse 900 kr.
  • Rensning af sofa 475 kr.
  • Skal have hængt tre egetræsrundstokke (trærør) op. De skal monteres fra en væg til en anden samt en hylde. 1.400 kr.
  • Jeg har brug for hjælp til 3 forskellige ting. 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan jeg nå det?
  • Soldado >
    Soldado > Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 2 Emner: 4 Svar: 19
    #1   25. mar 2011 Det burde da være inden for rimlighedens grænser, længere tar det dem ikk at sende, ellers kan du tag hen til forsikringsselskabet og hente forsikringsbeviset hvis det er i nørheden..

• #2   25. mar 2011 Well, chancen er der.

Hvis du sender forsikringspapirerne i dag som A-brev, så skulle de have dem mandag.

Hvis du så ringer til dem tirsdag og spørger om dit forsikringsbevis er på vej, så burde det komme med posten torsdag, så du kan tage på motorkontoret fredag.

MEN ...

det optimale ville være at hente forsikringsbeviset selv, hvilket du garenteret kan ringe og aftale med dem, givet selvfølgelig, at du kan komme forbi deres kontor i åbningstiden.

• Bedal _
    Bedal _ Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 19
    #3   25. mar 2011 Når man er på motorkontoret, får man så en plade med det samme? Har aldrig sku ha noget køretøj i mit eget navn før

• #4   25. mar 2011 ja du får en plade med med det samme!

• #5   25. mar 2011 jep du får dem lige med det samme....
    Medbring forsikringsbevis, gammel reg.papir, og evt, synspapire hvis den har været til syn, hvis den ikke skal synes og bare skal om reg, skal du udfylde en midlertidig reg attest ( dem har de der oppe, hvis du ikke har en nu ).
    Så 2 - 3 timers arbejde , så har du plader......

• #6   25. mar 2011 Den midlertidige reg.attest kan du udfylde her http://www.skat.dk/getFile.aspx?Id=68865 og så printe den ud og tage med til SKAT.

Og ansøgning om prøveskilte/plader her http://www.skat.dk/getFile.aspx?Id=71585 hvis der er nogen der skal bruge sådab én.

Ring til forsikringen, de gange jeg har skulle bruge et forsikringsbevis, har jeg bare ringet til dem, de har så udfyldt de oplysninger de skal bruge, og så har jeg forsikringsbeviset med posten næste dag.

• #7   25. mar 2011 Forsikrings bevis kan man da bare hente hos en forhandler ? .

• #8   25. mar 2011 De fleste forhandlere ligger inde med beviser for de mest brugte selvskaber, ellers er det bare forbi din lokale afdeling af Top DK , Tryg , Alka eller hvad du måtte have ... Der kan du også få et.

• Bedal _
    Bedal _ Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 19
    #9   25. mar 2011 Tak for det gutter. Er i også ved at være klar til at trille i det gode vejr der kommer forude?

• #10   25. mar 2011 Jeg tog lige den første tur i dag - vejret holder liiige..

Kommentér på:
Kan jeg nå det?

Annonce