665 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

drossling af kawasaki z 1000 drossling af kawasaki z 1000

har kigget på en kawasaki z1000 fra 2007, og er virkelig blevet forelsket i den. Overvejer meget at købe den da jeg kan få den til en fin pris.. men problemet er jeg som sagt kun har det lille mc kort, og det bliver jeg ved med at have de næste 2år..

mit spørgsmål lyder så på om sådan en "stor" maskine vil være behagelig at køre på når den er drosslet til 34hk?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.
  • Samle gyngestativ 630 kr.
  • Hænge badeværelsesspejl og soveværelsesspejl op og ophængning af loftslampe ikøkken 850 kr.
  • Græsslåning naturgrund 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  drossling af kawasaki z 1000
  • #1   31. mar 2011 Den vil nok være lidt sløv i forhold til når den ikke er drosslet, men man kan jo evt, slibe lidt af drosslingen af således af den stadig er drosslet hvis politiet tjekker, men er lidt rappere i motoren.

• #2   31. mar 2011 Tror helt ærligt at du vil få mere glæde af en mindre cykel med drosling, den vil være tung at køre når den ikke har flere heste. Den vil være lidt besværlig når du kører ind i sving, kommer til at mangle HK. når du skal ud af sving igen.
    Meget nemmere og mere (rutine) glæde med en cykel som er lidt lettere i forhold til heste.
    Absolut ikke min beslutning, men om 2 år skal der nok komme en anden 1000ccm til go' pris.
    Evt. 750, eller ER'6 hvis det absolut skal være Kawa'. Sidstnævte er en fantastisk manøvrevenlig cykel.

• #3   31. mar 2011 Tja. Jeg startede på en droslet 400. - Men i dag ville jeg have gjort det anderledes. En større cykel har mere moment i bunden, og dette er brugbart selvom den er droslet..
    Hvis du er forelsket, og helt sikker på dit valg, så køb! smiley Men sørg nu for at prøv en masse forskelligt først, så du ender med den rigtige..

Kommentér på:
drossling af kawasaki z 1000

Annonce