{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  samtale anlæg?
  • HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.539
    #1   31. mar 2011 Cardo TeamSpeak... enkelt og virker fint!

Du kan få det i flere udgaver - alt efter om du også vil have dækning for Co-driver - rækkevidde mv. Der er tale om Blåtand... god levetid på batterier, gode mini-speakers til kysen osv.

Cardo er forøvrigt også dem der lev. til TomTom Rider.... Du kan læse
    mere om det her: www.cardosystems.com

/H

• #2   31. mar 2011 jeg kan anbefale interphone btmototo kørte med det med passager sidste år..da jeg ikke har passager mere er i velkommen til at købe sættet til en god pris.

• #3   31. mar 2011 Hej Karsten
    Prøv at kontakte dem her http://mceventyr.dk/wordpress/
    det er fire venner,som kører hver på deres Mc
    de afprøvede et anlæg på deres somme ferie tur igennem Tyskland sidste år

• #4   31. mar 2011 Jeg kan anbefale Scala Rider, testet på flere ture under krævende forhold. Ikke det billigste,. for dyrt at spare her. Rider - Rider og Rider til passager er 2 helt forskellige ting

• #6   31. mar 2011 Steffen - den du henviser til er i princippet en trådløs intercom med en rækkevidde på max 100 meter - uanvendeligt til real life forbindelse mellem 2 ryttere hvis det er det man vil.

Først og fremmest skal man tage stilling til hvad det er man har brug for.

Intercom er med begrænset rækkevidde er altid billigere.

• #7   31. mar 2011 Jeg har selv det sæt og d rækker op til 500 Meter
    Men der kan købes en radio som også køre bluetooth (Tror de koster 800) så er der 5 km række vidie

• #8   31. mar 2011 Jeg kigger/kiggede også med et par kammerater på Interphone F4 og Cardo Scala Rider 4.
    Det er squ dyrt, men skulle efter diverse anmeldelser være rigtigt godt.
    Vi kan bare ikke blive helt enige om, hvilket af systemerne vi MÅSKE skal investere i.
    Cardo har indbygget radio med RDS, men antennen = modtagelsen skulle være dårlig? -Og så er det noget med 3 eller 4 kan kobles sammen og tale sammen + en søgefunktion, så hvis man møder andre med Cardo på sin køretur, så kan man snakke med dem?
    Interphone kan vist kun snakke med op til 3, men der kan man så tilkøbe walkie-modul og så kan man snakke flere 100'ede sammen og over flere kilmometers afstand.
    Begge systemer koster de har ca 1500-2000 kroner pr hjelm. Walkie-modulet koster så en tudse oven i pr walkie.....

Hmmmmm......

Nye støvler har dog højere prioritet og pengene er ikke mange, så nu ser vi om det nogensinde bliver til noget..........?

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.539
    #9   31. mar 2011 Trust me... du gider IKKE at bruge Walkie-ting-ting... Du vil ha' fuld duplex og snakke-snakke-i-munden-alle-zu-sammen.... Og hvad angår Cardo og deres radiomodtager... Siger hvem? Jeg har bestemt INTET at klage over! Den spiller den bedste tyske slagermuziq undervejs på Autobahn - men sætter naturligvis ud når passage i lange rør eller bjerge rammes - præcis som en autoradio i bilen gør det....

• #10   31. mar 2011 Scala Q2 er skide godt, bortset fra radioen der er noget lort. God lyd, virker fint med hastigheder op til 130 - 150 km./t. Meget nem at betjene og virker bare til (musik)telefon/ gps

Jeg har også en G4. Den virker bedre, kan tale med 2 ( en af gangen). Radioen er bedre og lyden er bedre end Q2. Den er større, især med antennen oppe, og vindstøjen er øget (der er også støj fra Q2). Den rækker længere. Den er ikke lige så nem at betjene fordi den kan noget mere og har flere knapper.

Det er G4-stumper, der kan bygges ind i en Schuberthjelm

Kommentér på:
samtale anlæg?

Annonce