Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så skete det igen..
  • #1   2. apr 2011 Trist for familien... men ikke for manden selv... kan satme bare lade være at kører når man har drukket!!

• #2   2. apr 2011 Det bedte han vist selv om..

• #3   2. apr 2011 lidt trist at sige, at man selv beder om det, men min holdning er den samme....

men sørgerligt for familien

men som man siger "når sprutten kommer ind, går hjernen ud"

• #4   2. apr 2011 Alt for tidligt på sæsonen.

Men, R.I.P

Sorry for familien

• #5   2. apr 2011 rene H - i deres verden er det vel det samme smiley I amalies verden kører peter også galt på hans motorcykle aka crosser...

• #6   2. apr 2011 "Politiet kan ikke udelukke, at den dræbte var beruset" Citat slut.

Nej, og vi andre kan ikke udelukke at en idiotisk journalist drager forhastede slutninger og får ukristiske fjolser med på vognen.

• #7   2. apr 2011 Kunne man oprette en speciel gruppe hvor der kunne postes alle disse indlæg om uheld og ødelæggelse? Jeg mener det er jo grupper for alt fra folk med interesse for heste, specifikke modeller osv. Så kunne man melde sig ind og få en besked hver gang der var sket en ulykke eller et tragisk dødsfald - på den måde ville de interesserede ikke gå glip af nyheden, samtidigt slap de folk der ikke har interessen for at der dagligt postes indlæg som dette under generel diskussion.

• #8   2. apr 2011 Jan.. står dig jo frit for at klikke på indlæget.. gider du ikke læse det.. SÅ lad vær..!!!

Så skal der også være grupper for dæk!! og hvilken mc skal jeg vælge!!! min mc kører dårligt osv osv...

• #9   2. apr 2011 Steffen - det du nævner kan ikke sammenlignes med mit forslag - de emner du foreslår et jo alle emner hvor en person har et konkret problem eller tvivl. Min ide er jo en gruppe hvor i med den slags markabre interesse kan poste nyheden om endnu en episode. I kunne måske udvide med et hyklerisk hjørne hvor i sendte tanker til familier i aldrig har mødt eller kendt.. Kun fantasien sætter grænser !

• #10   2. apr 2011 Jan.. i min verden er det det samme.. de ting jeg lige ramser op.. er spørgsmål der kommer flere gange om úgen.. ting der super nemt kan findes svar på ved en enkelt søgning i forumet!!!

og igen vis du ikke gider læse om det.. SÅ lad vær!!

• #11   2. apr 2011 Jamen hvis du så ikke gider læse om ; wha for en dit og wha for en dat, så kunne du opfordre eller ligefrem lave en gruppe der omhandlede dette. Det er totalt hyklerisk at oprette emner omkring artikler med folk der har været ude for ulykke med døden til følge - det hykleriske består i at det 99% af gangene omhandler folk som trådstifter slet ikke kender.

Hvis i syntes det er så vigtigt at få frem og i har brug for at udtrykke nogen falske følelser for de efterladte så er jeres helt egen gruppe jo vejen frem. Det er upassende og umoralsk at poste artikler omkring andres ulykke - og særdeles upassende at kommentere skylds spørgsmål uden at have indsigt i de nærmere omstændigheder.

Hvis jeg havde kendt personen der i denne tråd omtales ville jeg blive meget harm omkring noget af det der skrives ... Det er en sygelig trang at have brug for poste den slags og i særdeleshed sygt at dømme hvem det har skyld i hvad og hvorfor. Herfor en opfordring til holde det i en gruppe for jer selv.

• #12   3. apr 2011 ¤©º ° Jan ¤©º ° aka Kænguro Stylte'en¤©º :

Jeg er helt enig med dig!

• #13   3. apr 2011 .

Kommentér på:
Så skete det igen..

Annonce