1.128 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Danni n
Danni n
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Hvorfor en Mc skal man købe Hvorfor en Mc skal man købe

Hej her inde, jeg mangler lidt hjælp til og hvorfor en motorcykel jeg skal købe,
har kikket lidt på yamaha R1 og R6, eller GSX-R 600 og GSX-R 750ccm.
Jeg har skam haft kørerkort til Mc i godt 10år nu, men har ikk haft tid til en da jeg har gået lidt for meget op i bil?er.
Jeg har høret at yamahaèn R6 er en gode begynder cykel og at den er forholds-vis lille mc,
Konen vil også gerne køre på den..

Nogen forslag eller bud på en Mc...?
På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.
  • Hang up 4 lights 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor en Mc skal man købe
  • #1   6. apr 2011 Måske min er noget for dig og konen...

• #2   6. apr 2011 Ingen af dem, når man har kørt bil i 10 år eller mere er man sikkert for fed til at køre MC i fosterstilling. Køb dig en sportstourer i stedet for.

Mvh

• #4   6. apr 2011 Køb en SV 1000, den kan det hele, og er ganske sjov for begyndere og rutinerede. Og når du så har kørt på den i et stykke tid, vælger du at opgradere den, eller skifte den.

• #5   6. apr 2011 Min er fin hvis konen har svært ved at nå jorden på de andre... og du vil ikke savne kræfter det første stykke tid...

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=93087

• #6   6. apr 2011 Jeg ved da ikke hvorfor du skal købe mc. Vel fordi det nu engang er en sund fritidsinteresse.

R6 / R1 = God begynder cykel..... Aaah køb nu hellere en sv'er og kom godt i gang først, før du tager ud og slår dig ihjel på en af de såkaldte begynder cykler. Tror også du vil blive glad for at få det højere og hurtigere moment, som både 650'eren og 1000'eren giver.
    Ved godt racer cykler giver mere respekt nede foran grillen, men det er jo trods alt ikke det, det at køre mc, går ud på...

• #7   6. apr 2011 "Ved godt racer cykler giver mere respekt nede foran grillen, men det er jo trods alt ikke det, det at køre mc, går ud på"

det kun derfor jeg kører;)

• #8   6. apr 2011 Alternativt: kig på min sjældenhed, forsikring er til at komme til qua lavt HK niveau, sammenlignet med de bambusraketter.

• #9   6. apr 2011 Hvad med den DU kan lide ?
    Den DU sidder godt på !
    Den DU syntes køre bedst til DIT behov !
    Ja jeg kunne ikke lade være, det er det spørgsmål der bliver stillet så tit, og det spørgsmål andre ikke kan svare på, alle mcèr har for og imod hos nogle så det kan man ikke bruge til noget som helst, så følg DIN EGEN mening og køb den DU kan li`, og det med holdbarhed kan man heller ikke samligne, alle holder ikke sin mc ens nogle får tæsk så den er ved at brække sig og andre kører stille og roligt, nogle giver sig tid til at nusse og holde den helt 100 % ok , mens andre bare giver hul i det og lader den køre til den går ned , og så er det de skriver herinde og siger de ikke kan forstå den ikke vil starte ( den fik da nye pløkker for 10 år siden og en halv liter olie for 200 km siden ) he he så følg dit eget hoved og kød det du vil have og ikke hvad andre siger og gør.......

• #10   7. apr 2011 Lyt til Kim S, han er gammel og har derved altid ret, hehe. Prøv forskellige modeller og lyt til hjertet. Alle cykler er fine nok, det er måden man kører og passer dem på, som har større betydning end blot byggekvalitet. Altså, hvilken maskine giver dig smil på læberne, køreglæde og ejerglæde? Det behøver jo ikke nødvendigvis være en ny og tjekket maskine, tværtimod. Prøv forskellige modeller smiley

• #11   7. apr 2011 ...en god begyndercykel har ikke et moment der trækker nosserne ud af røvhullet.

bare min mening smiley

• Danni n
    Danni n Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #12   7. apr 2011 Jeg takker for jeg`s svar.. Til Kim og Salman, det lyder fornuftigt det i kommer med. Tak tak.
    Ps Jeg er 28år vis der skulle vær i tvivl, og er ikk typpen der kører som død og helvet, det skal bare se kanon goet ud det jeg kører på.

• #13   7. apr 2011 "det skal bare se kanon goet ud det jeg kører på."

Nå ja, Danni kan også være et pigenavn.. Tossede mig...

• #14   7. apr 2011 "X" Det er ren blasfemi det du gør der, da jeg så din annonce første gang gik jeg i gang med at spare op smiley

• #15   7. apr 2011 Selv tak he he ja du må undskyld ! ! ! jeg kunne ikke lade være !!
    Og tak til Salman........ GAMMEL..... du får ikke sodavand næste gang du kikker forbi he he .... men altid ret ..... hmmm.... jooo ..... århhh det vil være dejligt he he
    Nyd året på jeres ged , allesammen ! ! !

• #16   7. apr 2011 Kim S: jeg mente VIS, hehe smiley

• #17   14. apr 2011 Jeg har lige sat min til salg. Det er et virkelig godt køb til en begynder og den er super pålidelig

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=93898

Kommentér på:
Hvorfor en Mc skal man købe

Annonce