{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
415 visninger | Oprettet:

Hvilken type MC og hvorfor? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen. Jeg har gået og tænkt på at købe en form for lovlig offroader, så man kunne køre nogle steder som en normal MC ikke ville kunne, men er blevet lidt i tvivl nu. For kunne nemmelig også tænke mig en pæn mc, altså en man har lagt en del penge i for at gøre den mere personlig og samtidig lidt show-agtig (altså lidt custom, så det er en ener). Jeg vil derfor gerne høre hvilken type MC I kører på, og hvorfor I har valgt den type over de andre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken type MC og hvorfor?
  • #1   6. jun 2021 Ikke et ondt ord, men alle dine indlæg handler om fantasiprojekter.

  • #2   6. jun 2021 #1 Ja det har du ret i. Jeg vil nemlig gerne planlægge et projekt før jeg køber mc'en, så man ikke ender med at stå med en adskilt MC man egentlig ikke vil have alligevel. Du kunne evt. kigge lidt rundt på guloggratis og se hvor mange folk der sælger deres projekter, da de egentlig ikke ville have den alligevel.

  • #3   6. jun 2021 Budget?
    Respektable gadelovlige offroadere er ikke billige.

    I min optik er det de rigtige superbikes.
    De er møg hurtige, kan komme frem overalt og kan personliggøres mere end en sportscykel uden det bliver for meget

    Hav evt både et sæt enduro hjul og et sæt motard hjul til den.

    Jeg har planer om at anskaffe en god elektrisk enduro og have to sæt hjul til den, men markedet er lidt kedeligt stadig. Oh mit budget er småt og min garage er fuld for tiden.

    Har en enduro maskine, en scooter og en sport touring cykel holdende. Og et hygge projekt.

    Til inspiration, random billede af allerede pæn maskine, der sagtens kan personliggøres yderligere med bl.a. fælgdekaler og bremseskivebeskyttere i valgfri farve anodiseret alu, bundplade, handguards, håndtag, styr, spejl osv


    profilbillede
  • #4   6. jun 2021 Vil gerne have en rigtig sports cykel igen en dag, men skal have nemmere adgang til banedage før jeg gider ofre garagepladsen.
    Hvis jeg vil ud og køre stærkt og køre sving, så får jeg langt bedre adrenalin sus af at køre offroad.

    Sporttoureren gør det fint til hverdagens adrenalin behov.
    Og er en del mere praktisk.

    Scooteren er genial når man gerne vil nyde fordelene ved mc, men ikke gider ulemperne.


  • #5   7. jun 2021 Jeg har leget lidt, med de tanker du har gjort dig og jeg endte med at ombygge en alm. gade mc i flere forskellige varianter f.eks. Cafe racer, Bobber, off roader og Street tracker.
    Samme mc, som alle fik forskellige køreegenskaber og muligheder.
    Du kan kikke i mit album og se om du kan bruge noget af det, til dine drømme.
    God fornøjelse og ikke mindst god arbejdslyst smiley


Kommentér på:
Hvilken type MC og hvorfor?

Annonce