765 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Suzuki IF-forsikring Suzuki IF-forsikring

Er der nogen der har erfaring med Suzuki's samarbejde med IF?
Jeg skrev en mail til dem i onsdags, men de har ikke svaret endnu. Jeg er nok bare utålmodig. Men er der nogen der ved om der er aldersgrænse på den forsikring, og hvad det kan koste en 22 årig at have forsikret en Sv650?
Man kunne jo være heldig der var nogen der kunne svare.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Balancering af vaskemaskine 1.146 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Udskiftning af vandhane 600 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 975 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Suzuki IF-forsikring
  • #2   10. apr 2011 Okay. Det var da ikke så slemt. Er det deres Suzuki forsikring du har tegnet?

• #3   10. apr 2011 jeg gav ca 7500kr for min sv og da jeg smadrede den fik jeg 74.000kr udbetalt.....

Så det var ok

• #4   10. apr 2011 Okay. Lyder til at være helt fair. Jeg fandt deres brochure, man skal 'bare' lægge 100% oven i prisen som 22 årig.. Og jeg bor desværre i deres område 1, så prisen for mig er omkring 9000, går ud fra det er om året. Så det er jo stadig ikke helt slemt..

• #5   10. apr 2011 Simon Ø; Jeg betaler 7800 og jeg bor også i kategori 1. Jeg er 19 ..

• #6   10. apr 2011 Okay. Skal man bare ringe og be om lidt rabat? smiley

• #7   10. apr 2011 simon du ringer til IF og siger du har en suzuki sv650, så skulle de gerne komme med en pris, sværere er det ikk smiley
    jeg købte en gsr i januar, og jeg er 23 ( ca 2 år på mc) og jeg skal give 73xx for fuld kasko og 10k i selvrisiko.

• #8   10. apr 2011 Godt nok.. Må hive fat i dem i morgen! Jeg har desværre ikke noget som helst endnu.. Hverken motorcykel eller kortet. Men det hele kommer snart! Jeg skal også se hvad der er af andre muligheder. Har bare ikke fundet nogen forsikring der er så billig med kasko. Det lyder næsten som en røver, men lyder til at være godt nok.
    Mine forældre kører begge motorcykel, og min far har en 1100 cc hos IF. Den giver han også omkring 9000 for om året. Dog kun 4000 i selvrisiko, men han har jo kørt i 10 år nu og har alle forsikringer hos dem. Synes det lyder vildt en helt ny kører kan få det til næsten samme pris.

Kommentér på:
Suzuki IF-forsikring

Annonce