1.426 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Suzuki & IF forsikring Suzuki & IF forsikring

Hej

har kigget ldt på suzuki's aftale med IF forsikring. Kan se at hvis man ønkser at forsikre GSXR modeller så gælder følgende:

"Ovenstående priser kræver at førerens alder er min. 25 år og har 5 års skadefri kørsel. For MC-modellerne i denne klasse, kræves en selvrisiko på minimum 8.000 kr."

(link fjernet)

Er der nogen der ved om man mod et tillæg stadig kan forsikre en GSXR rimeligt hvis man er 25, men ikke har 5 års skadesfri kørsel? Har ikke lavet skader, har bare ikke haft mc i så lang tid.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Moving mattress up to loft 250 kr.
  • Vask af 3x hovedtrappe til 5'te sal og rengøring af gårdtoilet 700 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Suzuki & IF forsikring
  • #1   24. jan 2008 Ring til dem!!!

• #2   24. jan 2008 de fleste forsikringer tæller bil ancinitet, så har du 5 års bil encinitet er det måske muligt.. (kender ikke IF, men tryg får du bil ancitet med - det gjorde jeg ihvertfald)

• #3   24. jan 2008 ja Lasse V, kan du for fat på dem nu er du velkommen... ingen der tvinger dig til at svare, kunne jo være der var en der havde stået i samme situation som mig :-).

Har desværre heller ikke 5 års erfaring fra bil, kun 2.

• #4   24. jan 2008 Rasmus (Sønderborg) V: Nu er det sådan at der er STOR forskel på forsikringer.
    Og i visse tilfælde bøjer de regler lidt. Andre gange gør de ikke. Kommer også an på hvem man snakker med.

DERFOR! Det mest konkrete og rigtige svar fås kun ved at vente til imorgen og RINGE TIL DEM..!
    End of story!

• #5   24. jan 2008 tegnede bare min forsikring hos forhandleren sidste år , der var ingen der krævede dokumentation, så den gik glat igennem

• #6   24. jan 2008 peter S:

Hvor? jeg kunne ikke få overført noget fra bil til GF - de var dog billigst aligevel da jeg ikke har kasko på.

• #7   24. jan 2008 Michael Busa (Grenaa) N:
    Det kunne have noget at gøre med din dåbsattest smiley
    Det kan godt ske de ikke spørg men skriver man under på noget man ikke opfylder tror jeg ikke forsikringen dækker ret meget.

• #8   24. jan 2008 Hehe Mchael, nu er du også 46 ifølge din profil...

Kunne være jeg skulle høre Rúna af også, da tæller bil accinitet også med, og jeg kan blive medlem da jeg er medlem af C3. Tror bare ikke de forsikrer special modeller, kan ikke finde GSXR på deres lister.

• #9   25. jan 2008 det er ikke til at kasko forsikre R modelller når man er under 25 og ikke har en god accinitet.... desværre... har nu også bare kørt med ansvar... men min nye sv`er kan jeg kasko for 7200 ved If :))

• #10   25. jan 2008 Er det ikke 5 års skadefri kørsel på motorcykel som de kræver på R-modelerne og ikke bil ancinitet. Mvh Ken

• #11   25. jan 2008 Ken, jo IF godtager kun mc accinitet. Ville egentlig bare høre om de forsikrede folk på 25 med under 5 års mc accinitet for en lille merpris, eller om det var udelukket

• #12   25. jan 2008 lidt sjovt for jeg ringede til if i dag torsdag. en gsxr 1000 fra 01 sku jeg gi 10865 kr for som 21 årige og selvrisiko på 10.000 kr

• #13   25. jan 2008 hmmm dvs. de forsikrer altså alle? tror lige jeg giver dem et kald i morgen.

• #14   25. jan 2008 I grunden voldsomt at det skal være så dyrt at forsikre sin mc. Det bliver man jo egentlig ikke en bedre motorcyklist af..... Men en forsikringsmand fra Top DK fortalte os at vi skal vente med at ændre forsikringer indtil marts (?) fordi der bliver ændret i nogle regler der hvert fald ville gøre det billigere for os.

Men et eller andet sted skal jeg jo ikke beklage mig, er 26 og har 5 års ancinnitet fra bil...såeh he he he. Straks værre for Morten, da han er 24 og har totalskadet to biler på en gang i sine unge dage...dyrt for ham at forsikre mc...øv.

Mette....der igen keder sig på arbejde...suk, nu må klokken godt blive 7.00.

• #15   25. jan 2008 jeg har kontaktet if telefonisk, det resulterede i at jeg skal give 3850kr/år for min nyindkøbte suzuki sv 650 s.

jeg er 27, under 1 år's ancinitet.

• #16   25. jan 2008 Mc-sniger----> Ja det sagde de sjovt nok også til mig, indtil jeg snakkede med en anden derinde. Så sagde hun at deres krav altså var 25år, og 5års skadefri skadefri kørsel.
    Hende den første jeg snakkede med, hun havde bare sagt forkert...

If forsikrer ikke sådan en til dig, andet end du har de 5års skadefri kørsel.

• #17   25. jan 2008 Ville snakke med GF hvis jeg var dig, de er meget godt med hvad angår priser, jeg startede med et enkelt år erfaring og det resultere i ansvar på 1350 mener jeg det er for min GS500E.. smiley ring rundt... det kan betale sig...

• #18   25. jan 2008 Gf er godt ved ansvar, slet ingen tvivl der. Jeg har samlet bil, inbo, ulykke og mc hos dem. Jeg giver 785kr årligt for ansvar på min Duc 620S.

• #19   25. jan 2008 Giver 6500 for en SV1000S med kasko og 8000 i selvrisiko hos IF - bor på Indre Nørrebro og er 27 med 2 års enciennitet.

• #20   26. jan 2008 giver ca. 9000 om året for min gixx. hos if...(med kasko) og 6200 for bilen(audi 80 uden kasko)... noget pebret, synes jeg men det billigsye der kunne opdrivres.... har med 5 år i eget navn....

Kommentér på:
Suzuki & IF forsikring

Annonce