1.163 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

FDM kursus og udstødningskrav FDM kursus og udstødningskrav

Hey mcgallere !
Skal på FDM kursus i morgen, og ser nu på min kursusbekræftigelse at jeg skal have udstødninger på som overholder miljø kravene.
Spg 1. Hvor strenge er de med de krav.

Spg 2. Har et par exil short udstødninger monteret, med piber (dbkillere) men er det mon nok, hvis de går så højt op i disse miljø krav ?

Har standard udstødningerne liggende i kælderen, men vil så nødigt ned og rode med det nu og montere dem hvis ikke det er nødvendigt smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Kyoto kommode / delvist samlet 500 kr.
  • Udskifte vandhane til opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Nedtagning af radiator. 2.380 kr.
  • Flytte haveaffald 833 kr.
  • Montere fatning 400 kr.
  • Komfur& kogepladen tilkobling 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  FDM kursus og udstødningskrav
  • #1   15. apr 2011 jeg skal også afsted efter påske...

og jeg smider den orginale på... gider ikke ta chancen...

og tror ikke de går så meget op i miljø krav... derimod skulle de være meget overfølsomme for støj.. smiley

• #2   15. apr 2011 hehe nicky. Ja det var også støjet jer refererede til. Men må jo nok ned og sætte dem på kan jeg høre ;(

• #3   15. apr 2011 Det skal i ikke bekymre jer om.

• #4   15. apr 2011 Jeg har været på FDM´s kørekursus både på sjælland og jylland, og så længe der bare var db-killers i så var de glade ;o)

Go´fornøjelse...

• #5   15. apr 2011 hav en god dag. det er et fedt kursus.

DB killer er som regel nok

• #6   15. apr 2011 Hvis det er på Jyllandsringen, kan jeg hilse og sige at de er temmelig opmærksomme på støj. Banemesteren har en støjmåler han følger nøje, da de kun må udlede en vis mængde støj hver dag, og hvis han kan se at din cykel larmer så kvoten bliver brugt for hurtigt, så bliver du stoppet øjeblikkeligt smiley

Men de tjekker det inden start, og de starter bare og lytter, og vurderer så hver enkelt mc.
    Hvis de mener det er over det tilladte på banen, så er det med at få gang i grydesvampe og lign.
    Da vi var afsted sidste år, blev alle med DB killer godkendt, så det burde være nok.
    Der var kun en enkelt som måtte igang med grydesvampene, og han have åbne potter da han kom.

God tur, det er skide fedt smiley

• #7   15. apr 2011 TAk for svarene!
    Ja var måske lidt panikken, så efter jeg så nickys svar løb jeg sku ned og skiftede dem.
    Men så er jeg da på den sikre side smiley

Kommentér på:
FDM kursus og udstødningskrav

Annonce