Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  FDM Kursus Jyllandsringen
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.725
    #1   22. feb 2012 Du må gerne medbringe egen fotograf. smiley

• #2   22. feb 2012 Der er fotograf.på banen.
    Men som sajmon skriver må du gerne selv tage en fotograf med ,det er bare ikke alle steder han må være på banen......

• #3   22. feb 2012 Okay men er der en fotograf til stede må det jo være nok smiley måske også bedre kvalitet af billeder smiley

• #4   22. feb 2012 Ja,og sikkert en del dyrere....

• #5   22. feb 2012 Ja det koster jo nok lidt ekstra smiley Har du nogen ideom priser på billeder sådan en dag ?

• Mr. M
    Mr. M Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 98
    #6   22. feb 2012 Pris her: http://www.filtenborg-fotografi.dk/default.asp?side=3

• #7   22. feb 2012 Mr. M

Han tager kun billederpå Sjællandsringen ik ?

Men man får da ide om prisen smiley

• #8   22. feb 2012 Nej undskyld jeg læste forkert smiley

• #9   22. feb 2012 Han er på jyllandsringen ,jeg har nogle billeder fra ham

• #10   22. feb 2012 (link fjernet)

http://poulolesenfoto.weebly.com/fdm-kursus-21-22-juni-2011-billeder.html

det er de 2 fotografer jeg har stødt på v de gange jeg har været på jyllandsringen.. smiley

og skal der ned igen i april.. smiley

• #11   22. feb 2012 Nickey:

Okay så er der lidt at holde øje med smiley Jeg vil også gerne derned i April, men vil gerne have bare en med man kender smiley Men kan se der kun er få ledige pladser

• #12   22. feb 2012 første kursus jeg tog var vi en 3 kammerater sammen der nede... sidst jeg var der nede var jer "alene" der nede...

men kommer ret hurtigt i snak med de andre, og når du er på cyklen er man jo alligevel kun sig selv...

starter du med grundkursus eller springer du direkte til A kurset?

• #13   22. feb 2012 OKay ja det kan du have ret i smiley Er dog ikke lige stedkendt i området, men kan man jo finde ud af

Jeg regner med det skal være grundkursus, men ved ikke hvor meget der er i det i forhold til da man tog kortet ? fik kortet i sommers.

Jeg har ihvertifald bestilt et opkald fra dem nu smiley

• #14   22. feb 2012 jeg tor ikke grundkurset, men havde også kørt i 4 år inden, og tror jeg ville ha kedet mig lidt på det...

men i dit tilfælde vil jeg anbefale dig at starte med grundkurset.. smiley

bare husk at melde dig ind i mc touring klub... så er der jo en fin rabat at hente.. smiley

• #15   22. feb 2012 Hvor ligger den store forskel på grundkursus og så A kursus ? A kursus er det i jorden med knæ og sådan ?

Ja kunne se der var lidt og spare hvis man var i touring klubben,men så skal der også være lidt andre gode fordele smiley

• #16   22. feb 2012 på grundkurset køre du kun på manøvre banen (kravlegården) hvor på Aog B kommer du ud på den store bane og lege.. smiley

På A kurset lære man som sådan ikke ned med knæet, hvilket heller ikke er formålet med det kursus...

På B får man værkjøjerne til at få knæet i, dog var vi kun 3 stk ud af 20 der kom så langt den...

det er voldsomt grænse overskrinde første gang det går imod, og stærkt vanedannende.. smiley

• #17   22. feb 2012 Det er vel ikke en alm. manøvre bane ? så skal jeg ikke på Grundkursus, skal da ud og mærke lidt mere.. Kørt lidt cross i mine unge dage og kørerteknisk var sjovt, men ikke noget jeg ville ligge 1500 for en dag mere.

Jeg må lige undersøge mere med A kursus så smiley

Mange tak

• #18   22. feb 2012 jo det er bare en stor kravlegård, hvor du ikke kommer meget over 50 kmt... men man lære sq meget der siger de.. smiley

på A og B køre men også i kravlegård.. smiley

20 min teori
    20 min i kravlegård
    20 min på banen
    20 min pause..

sådan køre A og B hele dagen + en go frokostpause.. smiley

• #19   22. feb 2012 Men inde på fdm`s side står der det er over 2 dage de a og b kurser.. Er det så virkelig så kort tid og så tager man hjem og kommer igen dagen efter ?

tænker bare hvis det kun er 2 timer om dagen ?

2 dage og pris lige over 3200,-

• #20   22. feb 2012 nej nej... det er fra kl 8.00 - 16.00.. og mener at vi får 7 pas på banen.. så efter 2. dag er man godt smaderet.. smiley

• #21   23. feb 2012 I forlængelse af tråden her vil jeg lige sige at jeg har bestilt A-kurset på Sjællandsringen i midten af april.

Jeg bestilte det direkte gennem FDM sammen med et medlemsskab dertil, og jeg må godtnok sige det er længe siden jeg har fået så god service. Damen der ringede var høflig velinformeret, og de ting hun ikke lige kunne svare på undersøgte hun og ringede mig op 15 min senere og forklarede.

Da jeg havde bestilt det ringede der endda en ny person for at fortælle mig at der var to breve på vej til mig, men at de nok ikke kom samme dag, bare så jeg ikke troede de havde glemt det sidste, he he...

Når man nu endelig finder sådan en service er det da også værd at fortælle om det;)

• #22   23. feb 2012 Mikkel
    Meld dig ind i Touring Klubben for 190,- kr og spar 500,- på kurset.
    Så har du Danmarks eneste mc blad i postkassen 10-11 gange om året.
    Hvis du lige har taget kortet og ellers ikke er bange for mc'en, så kan du roligt gøre lisom laaaaangt de fleste; Springe grundkurset over.

A kurset skal være bestået for, at deltage på B niveau, så her er der ingen valgmuligheder. Faktisk er der mange der har prøvet B kurset som vender tilbage til A niveau.

Du vil 112% sikkert tage hjem fra kursets første dag med store forventninger til næste dag. Det er ganske enkelt det bedste kursus der findes på dansk grund. Stod det til mig skulle de kurser sgu være lovbefalede;-)

• #23   27. feb 2012 det med mc turing kan stærkt anbefales det er et rigtig godt mc blad der kommer ind af døren en gang om måneden og en rabat her og der ka vi alle jo bruge en imellem

Kommentér på:
FDM Kursus Jyllandsringen

Annonce