400 visninger
|
Oprettet:
Fdm kursus d. 19-20 maj {{forumTopicSubject}}
Hej alle,
Så blev jeg meldt til kørekurset den 19.-20. maj på jyllandsringen. Det var det eneste hold der var ledigt.
Andre der skal derop de dage?
nov 2006
Følger: 17 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 81 Svar: 203
jun 2007
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 31 Svar: 148
Vi må hellere fylde tanken godt op inden:-) Det virker jo fristende at gi den lidt klø på langsiden:-)
Fdm kursus d. 19-20 maj