{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.646 visninger | Oprettet:

Reparation af Honda Shadow i København {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Da jeg har el problemer med min nyerhvervede Honda VT600 Shadow 1993, søger jeg en der kan hjælpe mig mod betaling selvfølgelig, eller et bud på et kvalificeret værksted?

Jeg skrev nedenstående og fik mange garanteret gode bud, men har ingen kompetencer indenfor reperation;o), så søger derfor hjælp...

Mvh Claus

"Hej alle
Jeg har netop købt min første motorcykel, Honda VT600 Shadow fra 1993 og er helt grøn når det kommer til reperation og vedligehold af motorcykler.
Sagen er den at nu 3 dage efter købet, laver den allerede problemer og sælger er ikke til at få fat i!
Problemet er følgende:
- Efter at have kørt den hjem, ville jeg starte den igen og så drillede strømmen og den ville ikke starte.
- Dagen efter startede den med det samme, men da jeg så slukkede den igen kunne den efterfølgende igen ikke starte.
- Jeg fik den senere startet, da der pludselig kom strøm, men da jeg tændte lyset mens jeg kørte, gik den igen ud igen midt i et kryds, hvorefter den efter 5 min pludselig lyste igen.
- Jeg afmonterede det højre panel og rørte lidt ved ledningerne, hvorefter der kom strøm, så tænkte der måske var en løs forbindelse, men det giver heller ikke mening når der det ene øjeblik ikke er strøm men 15 min senere er der uden at jeg har rørt maskinen.
- Når der endelig kommer strøm, går den ud blot jeg tænder lyset og hvis jeg forsøger at starte den, klikker denbare og går ud,
- Nu er status så, at når jeg drejer nøglen, kommer der ikke noget lys i pærerne eller lyset, den er helt død.

Er der nogen der har erfaring med sporadisk strømafbryd? Kan det være en tændspole eller kullene, sikringer er nemlig ok og batteriet må vel have strøm for at opføre sig således!?"


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Reparation af Honda Shadow i København
Kommentér på:
Reparation af Honda Shadow i København

Annonce