{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.324 visninger | Oprettet:

Sebastian H
Sebastian H
Tilmeldt:
30. sep 2015
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 39

Svejse reparation af mc stel {{forumTopicSubject}}

Hej svende!

Jeg står med et ældre Honda CB350 Four stel med rust gennemtæringer det hvor støddæmperene sidder fast på stellet. Det er noget lort. Jeg kan sagtens selv lave reparationerne, men jeg ved ikke om man må det i forhold til ombygningsreglerne?
Nogle der kan svare på om en reparation af stel går fri af de regler?

Håber i kan hjælpe! smiley


Kommentarer på:  Svejse reparation af mc stel
  • #1   14. apr 2018 Som udgangspunkt må du ikke svejse i et stel, men hvis du har styr på hvad du laver, så gør du det bare. Men hold mund med det, så skal jeg også nok holde kæften lukket smiley

  • Sebastian H
    Sebastian H Tilmeldt:
    sep 2015

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 39
    #2   14. apr 2018 Haha skal jeg sørge for så smiley altså cyklen er jo synet godkendt med gennemtæringer, så mon ik det går hvis jeg får den til at sidde lige i skabet smiley

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 277 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.632
    #3   15. apr 2018 Det er uvæsentligt hvad den er synet med - det er en fejl at det ikke er anmærket eller cyklen er dumpet, da der ikke må være rust i bærende dele.

    Men det er skam fuldt ud tilladt at svejse i et stel, så længe man genskaber den originale konstruktion.


  • Sebastian H
    Sebastian H Tilmeldt:
    sep 2015

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 39
    #4   15. apr 2018 Okay så burde der ikke være nogen ko på isen, da planen nemlig er at genskabe den originale konstruktion. Tak for svar!

Kommentér på:
Svejse reparation af mc stel

Annonce