1.188 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Honda cx 500 Honda cx 500

Hej Alle

Jeg kikker lidt på en Honda cx 500 1984, kender ikke rigtigt den model, så har lidt spørsmål

Er den stabil , køre bare eller er det en man ligger og roder med hele tiden

kan man stadig købe dele til den

er der nogle serlige ting man skal kikke efter ved køb.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.
  • Samle gyngestativ 630 kr.
  • Hænge badeværelsesspejl og soveværelsesspejl op og ophængning af loftslampe ikøkken 850 kr.
  • Græsslåning naturgrund 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Honda cx 500
  • #1   26. apr 2011 Statoren går efter ca. 80.000km. I samme omgang skal der skiftes knastkædestrammer samt keramisk pakning. Når det er skiftet kører den igen ca. 80.000 problemfrie km.
    Så længe den altså ikke er misholdt.
    Reservedele er i store dele intet problem, der er en god cx klub herhjemme som man kan få støtte fra.

• #2   26. apr 2011 Det er ikke helt korekt det med statoren, det er kun dem med den gamle type tændning,
    Og din er jo fra 1984, så den får ikke problemer med statoren.
    Mvh Erik Larsen

• #3   26. apr 2011 Erik L: Ja såfremt det er en 1984 model. Kigger selv på CX'ere igen, og er stødt på mange B modeller der står som værende nyere årgange.

• #4   26. apr 2011 jesper
    hvordan tjekker jeg om det er en 1984 model kan jeg evt. se det ud fra stelnr.
    og ellers lyder det jo som om det er lige til hvis den ellers ser fin ud og lyder normalt

• #5   26. apr 2011 Tjek lige denne her:
    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=36491
    Det er min kammerat der har den. Der er alt ovennævnte lavet her i vinter og kun til salg fordi jeg vil sælge min VFR.
    En maskine lidt ud over det sædvanlige.
    ;O)

• #6   26. apr 2011 Jesper..
    Ja man støder af og til på en cx'er som er en årg. 1980 men første reg.dato 1981-1982-1983.. eller motoren er blevet skiftet ud med en anden årgang.

Flemming..
    send mig de 4 første i stelnummeret, og kik så lige på venstre side af motoren, lidt til venstre for oliepåfyldningen " der ser du motor.nr. hvis den har et PC-nr. så send lige det med.
    Du kan sende det til " cx.midtfyn@gmail.com "
    jeg har en liste hvor jeg kan tjekke årgangen.
    mvh Erik Larsen

Kommentér på:
Honda cx 500

Annonce