{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MC-intercom
  • #1   4. maj 2011 Jeg har selv et intercom med kabel dog billigere end det der du linker til.
    Jeg købte mit i aldi.

    Altså jeg vil tro at det er ca det samme kvalitet. Du skal nok ikke regne med den bedste kvalitet af disse headset. Men ellers er de fine nok.

    Du kan få et der er billigere hos Harald nyborg.

    Jeg har lige købt dette bluetooth intercom fra thansen til 700 kr. Jeg må sige at jeg er positiv overrasket da dette virker bedre end de der billige kabel intercom.

    http://www.thansen.dk/product.asp?c=5256240064&n=-1088505847&pn=-1088505846

    Men det kommer an på hvad budget du gerne vil ligge ud med.


  • #2   4. maj 2011 Søren B * Århus *

    Nej der medfølger 2 beslag.

    Et med velcro som man klistre fast på siden af hjelmen.
    Et som har 2 skruer der skrues sammen som gør at beslaget holder fast på selven hjelmen.

    Det beslag som skal skrues sammen er hvor man stikker beslaget ind i underkanten på selve hjelmen og skruer det fast.

    Så ingen boring i hjelm

    Først nævnte bruger jeg selv da det er nemmere med velcro


  • #3   4. maj 2011 Søren B * Århus *

    Ja det kan jeg godt forstå. Det var også det jeg troede til at starte med smiley

    Men selve ledningerne skjuler man bag inderstoffet i hjelmen lige som man gør med højtaler og mikrofon. smiley

    det virker fint i min hjelm som er en Caberg v2r. I min hjelm der var allerede plads til højtalerne, lige som om at det er meningen at det skal være sådan. smiley

    Enheden kan lades op fra computeren eller stikket i væggen.


  • #4   4. maj 2011 Hvordan monteres dem fra Biltema - som jeg linker til ?

    Skal siges, at jeg kører med bandit hjelm..


  • #5   4. maj 2011 HALLO !!!!
    Det er sgu da det, der er det fede ved at køre mc - at man ikke kan høre kamelen.
    ;O)


  • #6   4. maj 2011 jeg har en nolan hjelm... der er en åbning i siden hvor intercom kan smækkes på....

  • #7   4. maj 2011 G. S

    ja det ved jeg så ikke da jeg ikke har prøvet den fra biltema men kun min egen som egentlig bare er en lille kontrolenhed hvor man kan styre lyden og så have den liggende i lommen samme tid med at man har høretelefonen i øret med hjelmen på.


  • #8   4. maj 2011 James B

    Det behøver det jo ikke at være. Det kan sagtens også være at man gerne vil kommunikere med sine mc kammerater som også er ude at køre samtidig ;).


  • #9   5. maj 2011 @James
    MUSIKA!!
    Jeg hører rock i min !
    10 gange bedre end den brummen jeg ellers forsøger mig på....


  • #10   5. maj 2011 Interphone Intercom virker for mig.

    Her er en tråd, med gode beskrivelser: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=41459


  • HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

    Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.559
    #11   15. jun 2011 Biltema sættet købt- og afprøvet! Og lad mig bare sige det kort: *LORT*

    Sættet virker fint når man leger med skidtet i garagen, men når det skal skubbes på plads inden kørsel, så er det nær krop-umuligt at få på plads i ens plasticspand! Lyden er så ringe....og talen hakker og lyder meget robot-agtig!

    Så... devisen: Pris og kvalitet hænger sammen!

    Jeg vil end ikke køre ud og brokke mig og spildte penge... lortet er smidt ud i miljøfarligt affald!

    FAIL.....


  • #12   15. jun 2011 hans M: jeg syntes nu ikke det er så slemt. Men ved +90 km i timen bliver det svært at høre hinanden.

    Jeg bruger det meget med konen og syntes det fungere fint - til prisen.


  • HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

    Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.559
    #13   15. jun 2011 @Søren: Du kan afhente det gratis i Odense... smiley

    @G.S: Montage af skidtet (fast) lader sig ikke gøre, så tilbage er "at proppe på plads" når Schubert'en er sat på hovedet. Men det er godt nok mere svært end som sådan, idet højtaleren skal sidde spot-on for at du kan høre noget. På trods af at vi lykkedes at få det møvet på plads, så støjer det vildt meget... lyden er konstant... og selvom det er to meget støjsvage hjelme, at vi sidder forholdsvis godt vindbeskyttet bagved GTR'ens høje touringskærm... så må jeg klart sige: FAIL....

    Anyway, det var som sagt en billig prøve som alternativ det ellers faste Cardo TeamSpeak...


  • #14   28. sep 2011 (link fjernet)
    Kan anbefales!


  • Daniel J
    Daniel J Tilmeldt:
    aug 2013

    Følger: 1 Svar: 2
    #15   8. aug 2013 Her har de et pro intercom til MC:

    (link fjernet)


  • HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

    Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.559
    #16   8. aug 2013 Nuvel...men har du prøvet det? Det ligner en gammel udgave af Cardo's....
    Og prisen er nogenlunde på niveau....


Kommentér på:
MC-intercom

Annonce