{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Intercom mc
  • #1   5. jul 2023 Lyder din mc virkelig så elendig og keder du dig så meget, at du er nødt til at have musik i ørerne stedet og snakke med andre mens du kører smiley

  • #2   5. jul 2023 Det kan du med Cardo Packtalk.

  • #3   5. jul 2023 Det kan være med til at forhøje nydelsen og glæden ved at køre, at man også kan tale med en køremakker og høre musik. Alt med måde selvfølgelig, så man ikke mister agtpågivenheden. Desuden er der mulighed for at skrue op og ned for lydstyrken efter behov og smag.

  • #4   6. jul 2023 #3
    Så må det være fordi man kører pølsevogn med kufferter, tasker og stor vindskærm med pelagonier i, der kun kan køre ligeud.
    En mc med en god lyd og gode køreegenskaber, kræver fuld opmærksomhed og ikke alt mulig gøgl i ørerne. smiley


  • #5   6. jul 2023 Det vigtigste er nok ikke, hvad man har i ørerne, men hvad man har imellem ørerne.
    smiley


  • #6   6. jul 2023 #4
    Nyd du din motor og køreegenskaber, så kan vi andre nyde vores pelagonieinficerede pølsevogne med lidt radio i ørerne.. gudskelov lykkes det de fleste gange både at dreje og synge med på samme tid.


  • #7   6. jul 2023 Jeg har et Sena system som kan det du beskriver. Mit er lavet til Schuberth hjelme men de laver sikkert også en universel version.

  • Carsten J
    Carsten J Tilmeldt:
    maj 2019

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 35
    #9   22. jul 2023 Vi (kæresten og jeg har de indbyggede Sena i cores Shuberth C5 hjælme, de virker udmærket når vi bruger dem. men ofte kører vi uden at tænde dem, betjeningen af dem er under al kritik, når vi kører uden er det simpelthen fordi vi ikke gider stå og bøvle med at tænde lortet, og så er der ikke meget ved at købe udstyr i den prisklasse.

  • #10   23. jul 2023 #9 Med en C5 og Sena, synes jeg nu det er ret ligetil at tænde og hvis i vælger Mesh, kan det indstilles til helt automatisk at forbinde til den/de anden/re som er i nærheden. Betjeningen i øvrigt håndter jeg via app på telefonen som jeg alligevel har siddende i en holder. Men hvis man ikke gør det, er der så mange funktioner, at det er vanskeligt at huske hvordan man finder frem til de forskellige ting. Men som ren intercom, synes jeg det er ret enkelt.

Kommentér på:
Intercom mc

Annonce