1.708 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Vedligeholdelse batteri Vedligeholdelse batteri

Hvor lang tid kan et batteri holde til at stå uden at blive brugt?

Kan ikke komme til at køre i 2 måneder - Skal jeg lade batteriet stå eller skal jeg lade på det?

Mit batteri er splinternyt da det var dødt efter vinterpausen.. Vil jeg helst undgå!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Afhentning af skrald 500 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vedligeholdelse batteri
  • #1   15. maj 2011 Bedst er det at sætte en vedligeholdelseslader på, Ctek er ret dyrt, men der findes vel nogen andre mærker der er billige!
    Har selv Ctek, men også en Aldi lader til 125,-

• #2   15. maj 2011 kommer an på om du har alarm tilsluttet eller andet gøgl der bruger strøm.

har de sidste to år ikke pillet batteriet af, ikke ladet på det, og den står ikke frostfrit i vintermånederne men den starter første gang aligevellet

så sølled to måneder skulle det vel godt kunne klare. els er der vel garanti på det ;o)

• #3   15. maj 2011 2 mdr kan nok gå hvis der er varmt i vejret!

• #4   15. maj 2011 Koldt er nu en gang bedre for batteri på pause, så eventuelt i køleskabet med det smiley , men 2 måneder lad det være og glæd dig til tiden er gået

• #5   15. maj 2011 PS mon ikke de tit står på lager, og på nye cykler der venter

• #6   15. maj 2011 Ja koldt er bedst for opbevaring.. men ved brug så lad det stå et varmt sted et par dage inden start (hvis du nu har haft det i fryseren:-)

• #7   15. maj 2011 er batteriet ladet op, så kan det stå uden forbrug på i evigheder... Hvis den mister strømmen, så er der noget der bruger strømmen.. alarm fx.

Jeg plejer at tage stelkablet af batteriet om vinteren.. så kan den stå i evigheder, hvis det sku være..

• #8   16. maj 2011 Hvis det er gel batteri, så kan det vildt holde 75% af strømmen efter et år. 2 mdr er ikke ret lang tid hvis det ellers er ladet op. Vil dog nok lige lade på det dagen inden det skal på, men jeg er også usædvanlig utålmodig og fanden skulle stå i at min maskine ikke starter første gang

Kommentér på:
Vedligeholdelse batteri

Annonce