894 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Motard til 2 pers Motard til 2 pers

Hej.

Da jeg godt kunne tænke mig at prøve en motard, når jeg har solgt min gamle honda, ville jeg hører om der er nogen der ved hvilke, om nogen, der kan sidde 2 på.

Jeg har nogle børn der af og til gerne vil en tur med bag på, men pladsen på sådan en sjover ser noget begrænset ud. Det er kun "for sjov" kørsel.

Ellers vil jeg kigge efter en sv1000 i stedet.

NB helst KTM da det virker som om det er dem der er flest stumper at finde til..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Motard til 2 pers
  • #1   25. maj 2011 prøv evt at kigge på Yamaha XT660
    Der er rigtig meget udstyr til sådan en i Tyskland og der erplads til 2

• #2   25. maj 2011 lc4,duke,duke2

• #3   25. maj 2011 Ducati Hypermotard

Aprilia Shiver 750

• #4   25. maj 2011 Hej

En Yamaha XT660 ligner noget motard men er det så ABSOLUT ikke.
    Den er tung, under motoriseret og ikke særlig frisk hvis man er hooked på motard.

Når det er sagt er det en glimrende look alike soft motard og en glimrende cykel til hverdags brug.

• #5   26. maj 2011 Duc hypermotard er vist LIGE lidt for dyr, XT'eren ser fin ud, men 180kg 45HK, Motard??? nej vel, så kan jeg lige så godt beholde den jeg har, den er vel nede på 175kg med ca 78hk på hjulet, syntes også duke'en er for tung kontra effekt, har desværre ikke råd til den sidste, så det kan kun blive en 2'er. 660SMC'en ser fin ud men det virker ikke til at der er plads til 2, og sjældent der er fodhvilere bag.

Det er kun til sjov kørsel, og på arbejde hvis blik-kassen skulle strejke, men det vil jeg ikke købe mc efter. Og kåbe mc'er kører jeg alt for stærkt på, derfor min ser ud som den gør, og så er det meget sjovere med bredt styr.

Men gerne folk der har erfaringer med 2 pers på sådan en skøjte smiley

• #6   26. maj 2011 Honda XR 650 motard. der er en til salg herinde, den har det hele, kræfter, ikke høj vægt, honda motor= kører for evigt. Den er overset og jeg havde købt den på stedet, hvis der ikke lige var kommet en gsxr1000 i vejen.

mvh

• #7   26. maj 2011 Her: http://www.motorcykelgalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=93632

du skal bare lige selv montere fodhvilere

• #8   26. maj 2011 Jeg har skam set den, der er 2 stk på 123mc, men kan man monter bag fodhvilere på sådan en? Og ikke mindst, kan man være 2 på sædet??

• #9   26. maj 2011 ja og ja:)

• #10   26. maj 2011 Jeg solgte min XR650R, netop fordi min daværende kæreste ikke sad ordenligt på den. Hun sad mere eller mindre kun på plastikken af bagskærmen.

Noget helt andet er så, at jeg siden salget har ærgret mig. Rigtig fed ged, hvis man ikke er bange for at træde på en kickstarter.

KTM's IC4 modeller, kan man sagtens sidde to på. Sidste år kørte jeg en tur på små 1.000 km igennem Jylland med passager på. Ved også at flere fra www.tenere.dk kører to personer på deres IC4.

• #11   26. maj 2011 Aprilia pegaso strada

• #12   26. maj 2011 Så må jeg se at få solgt honda'en og ud og prøve noget motard i stedet smiley Det ser for skæg ud, og jeg gider ikke pive der ud af med +200km/h så hellere få taget kortet for at kører på hjul :o) Og så er jeg træt af r4 lyden, det har alle jo

• #13   26. maj 2011 Hmmm, det er nu ikke alle LC4-modeller jeg ville tænke på at invitere damen med på. Sædet på min gamle SXC var i hvert fald hårdt som sten. Cyklen var iøvrigt heller ikke godkendt til 2 personer.

Mvh Mathias

• #14   26. maj 2011 Mathias, hvilke modelle ville du anbefale, det er ikke noget der kommer til at ske tit, men det skall være muligt. Der må også meget gerne være en fornuftig reservedels tilgængelighed, både nye og brugte dele...

• #15   26. maj 2011 Hmmm, jeg har ikke rigtig erfaring med andre en SXC'en. En Adventure er sikkert fin, men der er ligesom lidt for meget gøgl til at den er fed som motard. Måske en alm. 640 eller 625 med Adventure-sæde, men der skal man lige være opmærksom på at forskellige sæder passer til forskellige tanke. Det ved Henrik alt om, han skriver sikkert herinde om lidt smiley

Mvh Mathias

• #16   26. maj 2011 Vil skynde mig at sige at Hyper'en er super til at have tøsen bagpå! Masser af motorkraft, fin komfort og god balance i maskinen..
    Ellers vill jeg kigge på Aprilia's Dorsoduro! Fed maskine, gode spec's og fåes både i 750 og 1200 kubik! Prisen får du ikke bedre....
    Men husk - der er også forskel på en Motard til at have kæresten bagpå, og så en hardcore Motard til at slide dæk på.....

• #17   26. maj 2011 Det skal være en sjov let motard, det er ungerne der gerne vil med, konen har fået at vide at hun nå tage kortet og få sin egen smiley

Kommentér på:
Motard til 2 pers

Annonce