568 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Skade - hjælp Skade - hjælp

Skrevet: 15-05-2006 09:36:05

Ja, så skete det også for mig. En bilist bakkede ind i min gs'er. Hvilket resulterede i ridset/knækket forkåbe, ridset forskærm, ridset kåbeglas, bøjet kåbestativ smadret spejl osv..... det bliver ikke noget problem med bilistens forsikring... men hvor i odense er de hurtigst og dygtigst til at lave en sådan skade. har i noget ide om hvor lang tid sådan noget tager. jeg bruger nemlig cyklen hver dag på arbejde...;-( Men har i nogen ide om hvor lang tid det vil tage at lave en sådan skade? Ligeledes er min cykel fra 94, men står(stod) rigtig flot...;-( tror i, at de også vil lave de mindre ridser og skader som uheldet har bevirket.....?

På forhånd tak

Christian

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytterengøring 2.000 kr.
  • Brolægger 6.000 kr.
  • Udskift 2 stopventiler 600 kr.
  • Nyt strømudtag til lampe 1.000 kr.
  • Cleaning 1.440 kr.
  • Pudset vinduer 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skade - hjælp
  • #1   15. maj 2006 find den nærmeste aut suzuki forhandler.så er du sikker på at det bliver lavet med org stumper.mvh allan h

• #3   15. maj 2006 Bruun Larsen og Søn er vidst officele Suzuki forhandlere mener jeg, men lad vær med at hænge mig op på det smiley
    ellers er der jo Mogens Pedersen som også arbejder med Suzuki.

• #4   15. maj 2006 Ring eller kør rundt og snup det værksted som giver det bedste indtryk....

Eller hør hvornår de alligevel for besøg af en taksator...

Få den takseret og få cyklen igen og kør indtil delene er hjemme. (så græder du heller ikke helt så meget hvis en spasser laver nummeret igen)

• #5   15. maj 2006 Arh havde ikke læst hva Nesdunk skrev....bare enig smiley

Mht. til ridser osv ...Den burde ikke komme til at stå dårligere end før skaden. (hvis den gør så brok dig)
    Har selv engang fået en cykel tilbage hvor forskærmen var i en anden farve fordi der ikke lige var penge til en ny og den var jo ikke ridset......Sådan noget holder ikke.

Gør opmærksom på fra starten at du er grædefærdig over at se dit kæreste eje i den tilstand og at du er penippen (hedder det sårn?) over ridser og at du pudser den hver Søndag

Kommentér på:
Skade - hjælp

Annonce