{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  betale afgift med det samme?
  • #2   2. jun 2011 har læst engang at man kunne betale en % af et vis beløb indtil den blev vurderet , for at få den på vejen

mener at det var i skat`s papir jeg læste det som jeg fik da min import skulle vurderes . men er ikke sikker

nogle som kan bakke det yderligere op

• #3   2. jun 2011 det kan ikke længere.... der er lavet om i systemet fra d 20.05

• #4   2. jun 2011 Som René siger, kan det ihvertfald lade sig gøre i Odense, så mon ikke de også har en på kontoret i Ishøj, som kan finde ud af det.

Det tog dog mere end 15 minutter de sidste par gange, der har været en kø af en anden verden (bogstaveligt) af folk som har skulle have afgift tilbage på eksportbiler.

• #5   2. jun 2011 de samler alle afgift sagerne på ET kontor for at beløbende skal passe bedre sammen. Derfor kan i IKKE betale med det samme mere.
    Det skal ikke kunne svare sig at køre til et bestemt skattecenter mere.

• #6   2. jun 2011 Arh jacob, hvis du læser på skat´s vejledning står der

"Det vil som udgangspunkt ikke være muligt at få foretaget en værdiansættelse straks i forbindelse med afleveringen af papirerne, dvs. mens man venter."

Og netop "som udgangspunkt" betyder jo at der ikke er helt lukket. Og behandlingen foretages stadig både i Århus, Ålborg, Odense og Høje Tåstrup.

• #7   2. jun 2011 Man kan ikke betale med det samme mere uanset hvor man kører hen.

• #8   2. jun 2011 Damn ... så har jeg fået stjålet 40.800,- i Odense i går af en kvinde klædt ud som Skat medarbejder smiley

• #9   2. jun 2011 sendte mine papirer søndag,modtog mail igår

• #10   2. jun 2011 Jeg har da betalt afgift 3 gange i høje tåstrup og fået plade med hjem med det samme, så jo det kan godt lade sig gøre smiley

• #11   2. jun 2011 Jan J-->
    Åbentbart. Du må hellere ringe til politiet.

Reglerne er blevet ændret her i Maj, og hvis der er nogen der stadig afgøre med det samme, så er det en fejl.
    Det kan teoretisk ikke lade sig gøre mere.
    Og det er pisse hamrende træls!

• #12   2. jun 2011 du skal til skat i Tåstrup..ikke ishøj

• #13   2. jun 2011 Jeg måtte vente lidt mere ind en uge i odense i slutningen af marts i år

• #14   2. jun 2011 Har lige betalt på stedet.......og skulle ikke sende en skid eller vente! Fik bedømt afgift og gik direkte til betaling........

Skat i tåstrup.......

• #15   3. jun 2011 Bare nysgerrig - hvor får I alle de MC fra UDEN afgift?

Med mindre det er bane-racere, har jeg aldrig forstået hvorfor der er så vildt mange MC'ere til salg uden afgift. Hvad er historien bag? Import, eller?

• #16   3. jun 2011 @ Martin, Alle MC´ere der kommer til Danmark er uden afgift smiley

I mit tilfælde er det mest Amerikaner biler jeg har betalt, og det er jo fordi det er lidt nemmere at finde en Amerikaner bil i Amerika !

Og MC´en var en jeg købte på Auktion som kom fra Tyskland, der er ofte lidt at spare ved at få en import cykel, og hvis den kommer fra "de varme lande" så har den ikke helt oplevet så meget fugt, salt og lignende, det kan så være de har andre problemer, men det er jo en anden ting.

Og så er der jo nogle der køber en dyr maskine og kører på prøveplader, det kan virke plat, men det foregår jo også med dyre bilmærker, og dem om det !

Kommentér på:
betale afgift med det samme?

Annonce