521 visninger
|
Oprettet:
Betale afgift med det samme? {{forumTopicSubject}}
Hej
Lige endnu et indlæg om betaling af afgift.
Kan høre at mange af jer kører direkte ud og betaler afgiften efter toldsynet. Er der nogle fordele ved det? Er det nemmere at forhandle lidt med dem?
Eftersom min Kawasaki står i Silkeborg (og jeg bor i Kbh) og bliver toldsynet der, regnede jeg med at sende papirene ind til Skat og så få smidt en afgift tilbage i hovedet nogle uger senere. Og den er vel ikke til forhandling, den de sender til en...
Nogle argumenter for eller imod at betale afgiften lige efter toldsyn eller sende papirene ind? Udover at det første går hurtigere!
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.436
Første gang var med en CMX450 hvor jeg havde udprint med fra Skat's hjemmeside med afgifter der tidligere var betalt. Der betalte jeg med det samme.
Anden gang sendte jeg en forespørgsel ind først og fik svar et par uger efter. Det svar jeg fik tilbage klagede jeg over, og efter et par uger fik jeg svar med en lavere afgift. Det var i vintermånederne, så jeg havde ikke travlt med at betale afgiften.
Denne gang har jeg også sendt papirene ind først på min Suzuki, og så må jeg så se hvad det bliver til. Får svar indenfor de næste 14 dage.
/
Jesper
jul 2006
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 53 Svar: 147
okt 2006
Følger: 2 Emner: 54 Svar: 128
Jesper: Hvordan foregår klagen over den skriftlige vurdering? Ringede du bare ind? Og hvordan fik du nedsat afgiften
mar 2006
Følger: 26 Følgere: 28 MC-er: 6 Emner: 9 Svar: 228
Mvh
Poul
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.436
Betale afgift med det samme?