1.182 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 30 Svar

Fornuften ryger med varmen Fornuften ryger med varmen

Så er den ved at være gal igen, så lige en fyr med en lille gut bagpå, begge i t-shirts og shorts på en fireblade, hvad sker der lige, en ting er hvad han selv vil risikere ved styrt, men kunne han da ikke lige gi den lille dreng noget ordentligt tøj på.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af trampolin 1.000 kr.
  • Jeg søger hjælp til diverse handyman opgaver. Det drejer sig speficikt om hjælp til ophæng af 5 x hylder, et spejl, to knager, et gardin og to Ivar IKEA skabe. 1.750 kr.
  • Installation af Husqvarna robotklipper med tråd 2.798 kr.
  • Opmontering 1.200 kr.
  • Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fornuften ryger med varmen
  • #1   4. jun 2011 Har også set 3 tilfælde af lignende situationer. Det er for ondsvagt.

• #2   4. jun 2011 har selv været nede med 40 km/t , det er utrolig så mange skrammer man får og jeg havde endda mc tøj på.

• #3   4. jun 2011 måske var den bette bagpå en dværg...

• #5   4. jun 2011 heromkring mig ligger der og køre en Aprillia RS125/RS250 med 2 "yngre" personer på. og kun passageren har hjelm.

begge i tshirt osv.

• #6   4. jun 2011 hehe..

nå, men jeg kører sgu ALTID med fuld beskyttelse, og kunne ikk drømme om at tage en bagpå uden minimum hjelm, handsker, mc jakke og rygskjold..

når det er sagt så må folk sgu selvom hvad de gør..

• #7   4. jun 2011 Det må de ja, så et par tosser idag, den ene i shorts og t-shirt, den anden i bar overkrop - hver sin smag (og fald )

• #8   4. jun 2011 Så en på motorvejen med cirka 130 i ingen ting.. Arh.. klipklapper, shorts og t-shirt.. men det var så det.. Keine hjelm eller noget..

• #9   4. jun 2011 http://www.youtube.com/watch?v=B6fcjWcelVU&feature=related

Hun tænker da på sin beskyttelse hun har hjelm på smiley

• #12   4. jun 2011 Var adskillige på langelinie i samme stil uden hjelm, endda folk med deres kærester bagpå som havde sommertøjet og højhælede sko på, dog hjelm i det tilfælde men de er åbenbart ligeglade med om damen ender med asfalteksem over det hele smiley

Folk må jo dybest set selv om det men jeg forstår det sgu ikke, man kan da i det mindste snuppe en tynd sommer MC jakke på og et par kevlar jeans som ikke varmer særlig meget, så er man da lidt beskyttet hvis man også lige husker hjelmen.

• #13   4. jun 2011 Tja, ryger folk ned i den mundering, fortjener de ingen medlidenhed. Jeg ønsker ingen andre en tyveknægte styrter, men der er så nogen, jeg ikke har ondt af.

• #14   4. jun 2011 Steffen T:
    Ham så jeg også. Men han havde jo selerne på, så var alt jo godt...
    Hold kæft en hat!

• #15   4. jun 2011 haha..... læser normalt ikke teksterne. men efter jeg fik set 2. gang... puhaaaaaa. godt man ikke tænkte noget der.

• #16   4. jun 2011 ja idioter er der fame nok af:O)

• #18   4. jun 2011 Tja ved ikke hva der går galt,har set 2 passagerer idag uden hjelm på i horsens.

• #19   4. jun 2011 Kasper J....Jaaa man kan blive skuffet....godt man ikke havde slebt hende med hjem fra byen i en brandert :o)

• #20   4. jun 2011 DK nationals sport, ha ondt af hvad andre gør

• #22   4. jun 2011 Utroligt at folk har så ondt i røven... Helt ærligt, lad dog andre selv bestemme hvad de vil køre i, om det er bar røv og dolk. who cares
    Kan godt forstå at børn skal pakkes ind... Men ALLE andre vælger selv, piv plat at sige "Du er en idiot... Fordi du kører i tshirt.." Man kender konsekvensen.

• #23   4. jun 2011 Allan N

og det undre nok ik nogen hvis alligevel 99% af dem der skriver herinde oss selv kunne finde på og bar køre i t-shirt.

har da os selv gjordt det mange gange hvis jeg bar sku køre fra mit arb og 200m hen til tanken eller brugsen, og så tilbage igen.

• #24   4. jun 2011 True that.. Har også gjort det i short og t-shirt fordi jeg lige skulle ned efter lidt mad.. Jeg væltede og har altid kørt med mc tøj efter det smiley lesson learned smiley

• #25   4. jun 2011 og hvis man kører uden hjelm og håndledsbeskytter på cykel er man også en idiot???? og dem som ryger, drikker, pisser i det fri osv. osv..
    OMG siger jeg bare, hvor kan folk have ondt i røven af ligegyldige ting.
    god weekend og kør forsigtigt.

• #26   4. jun 2011 Jeg har ondt i røven, fordi det er MIG der ska betale for, at jer idioter der ikke kan klæde sig rigtigt på, ligger på sygehuset og skal lappes sammen!

• #27   4. jun 2011 Jeg har/får ikke ondt i røven, er ikke homo og køre altid med læder/kevler... smiley

MEN at folk er så "dumme" at køre i "bare røv og dolk" er en ting, men at reklamere med det og nærmest være stolte over det, tsk tsk smiley
    Og fandeme jo, gu´ skal de unger være klædt ordenligt på hvis de skal bag på MCén, kan slet ikke diskuteres......... End !!!!

• #28   4. jun 2011 Venter stadig på et forum indlæg der ikke indeholder brok og sure opstød over andre.. Det er utroligt hvad der bliver smidt ud her på siden..

• #29   4. jun 2011 at have et godt sundhedssystem har både gode og dårlige sider, jeg er sikker på at jeg også betaler for "dumme dumme" folk som har rygerlunger og skrumpelever, falder på cyklen ja jeg kunne blive ved, MEN jeg går sgu ikke og kalder dem for idioter eller brokker mig over det, så hellere se paradise hotel eller genudsendelse af big brother.. jeg synes det andet er småligt og at vi har hvert vores syn på tingene gør ingen af os dumme.
    nu kører jeg i læder 93% af tiden, men af og til er det dejligt at få luftet dolken smiley

• #30   5. jun 2011 Nu handlede denne tråd jo sådan set om det at have børn bag på cyklen uden beskyttelse. At der så er nogle få som nævner de har set folk kører letpåklædt, ja det ved jeg ikke om jeg vil kalde "at vi har så ondt i røven".

Dem som bitcher mest her er sådan set dem som kritiserer os andre for at kritisere. Kan i se ironien?

• #31   5. jun 2011 Christian L, heheh fair nok, hvad så med alle de fede mennesker, der aldrig motionerer, ryger og drikker, de fylder sgu laaangt mere i statestikken..!

• #32   5. jun 2011 Der fik jeg da lige sat gang i en diskusion, Jeg synes sådan set også det er op til folk selv, om de er ligeglade med astfald eksem i tilfælde af styrt.
    Nej det jeg ville var med indslaget var, GIV DOG DE BØRN NOGET ORDENTLIG UDSTYR PÅ FOR F......, det var bare det, hej

• #33   5. jun 2011 Enig børn SKAL ha ordentligt tøj på...

Christian L : Fair nok, meen du betaler det samme uanset om jeg vælter i tshirt eller med læder / kevlar tøj ...

• #34   5. jun 2011 Jamen jeg synes heller ikke, at det er skide fedt, at betale til overvægtige, rygere, alkoholikere osv. men det er jo ikke altid folks eget valg?
    Det er jo helt op til en selv, om man vil have udstyret på, eller ej?

Allan N:
    Jooo, men jeg så da hellere, at de penge gik til behandling af folk med kræft osv.? Frem for en eller anden dør, der synes det er top-smart at straffe en Hayabusa i skjorte, seler og shorts?

• #35   5. jun 2011 overvægtighed, rygning og alkoholisme er ikke folks eget valg ?? Gu er det så, det kan godt være at de ikke har lyst til at være fede, drikke eller ryge fordi de har set hvor galt det er gået, men de har valgt at blive det...

Og jeg har både været overvægtig, røget (alt muligt) og drukket.. så det er ikke fordi at jeg ikke ved at det er svært at komme ud af..

Kommentér på:
Fornuften ryger med varmen

Annonce