{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mc beklædning, er det godt?
  • #2   8. jun 2011 Klart læder det bliver du glad for

  • #3   8. jun 2011 Jeg havde brugt pengene på en brugt læderdragt i stede. Har selv lige købt et sæt til under 1000 som jeg er RIGTIG glad for...

  • #4   8. jun 2011 beats bamudashorts and slipperes ANYDAY

  • #5   8. jun 2011 Dækmanden:

    Det tror jeg på ^^
    -----------------------------------------------------

    Vil helt sikkert tage ud og prøve det forskellige, så må vi se hvad jeg kan finde ^^


  • #6   8. jun 2011 Hvis du kører fornuftigt og tænker dig godt om.......uden at køre ræs, så er det et udmærket begynder sæt.....når nu pengene er små, så er det langt bedre end ingenting.


  • #7   8. jun 2011 Om man køre "pænt" eller ej har da ikke noget med tøjet at gøre, enten kan det holde til et styrt med +100km/t eller så kan det ikke..

    Om det tøj er godt nok ved jeg ikk, men det er sikkert ligesågodt som alt andet tekstil tøj.. men uanset hvad duvælger, så skal du prøve det først..


  • #8   8. jun 2011 Læder er så noget skidt når man i ydersæsonen bliver fanget af en regnbyge. En kold og våd motorcykelist er sjældent særlig opmærksom.

    Ja, det tøj du har kig på kan godt holde dig rimelig sikker. Slagsikkerheden er ligeså god som læder, der er kin på glideturen at læderet er stærkere.
    Men det vigtigste er pasformen, og at beskyttelsespladerne bliver på sin plads.


  • #9   8. jun 2011 Jesper 100 % enig, og lige et lille tillæg til kureturen.

    Der tales meget om, at tekstil bliver slidt igennem på 4 sekunder, men er det egentlig et problem sikkerhedsmæssigt. 4 sekunder er dæleme en meget lang kuretur - prøv en gang at kigge på en af de mange på-røven-videoer med kuretur på Youtube og brug så lige et stopur - for 99,99 % af os er forskellen mellem 4 og 7 sekunders røvtur superakademisk.

    All-ronud slår en god tekstildragt læder med mange banelængder efter min mening. Jeg har selv begge dele, men så snart vejret bliver det mindste tvivlsomt eller koldt, bliver læderet hjemme.


  • #10   8. jun 2011 Louis.de har pt en 2-delt læderdragt på bud til samme pris..dog fragt på ca 150 kr oveni..meeen læder beskytter altså bedre!!
    Og når man snakker mc så må sikkerhed komme før komfort..min mening. Jeg kører altid i "fuld udrustning" for en ting er at jeg kører pænt, men det er jo ikke sikkert at de andre gør..


  • #11   8. jun 2011 Knud: Det er ikke helt rigtigt..vi kender vel alle en som har taget en rutsjetur og tekstil holder bare ikke så godt som du postulerer..på 99,99% af dine omtalte youtube-klip glider de på ren asfalt og virkeligheden er jo anderledes for os dødelige landevejryttere...huller, skiftende underlag, dæksler, kantsten osv..

    Og tråden handler primært om sikker mc beklædning,,ikke komfort..

    Er dog enig med dig og jesper at læder kan være koldt i ydersæsonerne men termoundertøj hjælper..og hvem gider at køre i regnvejr!!


  • #13   9. jun 2011 Jeg væltede engang med 100 km/t og tog en kuretur i tekstiltøj. Det var ikke tilnærmelsesvis slidt igennem. Jeg kører motorcykel til og fra arbejde, så kører også i regnvejr, og er glad for mit Rukka-sæt.

Kommentér på:
Mc beklædning, er det godt?

Annonce