1.416 visninger
|
Oprettet:
Første motorcykel {{forumTopicSubject}}
hej alle sammen
Skal ud og købe min første mc her om ikke så længe, og da jeg har lille kørekort har gået lidt og kiggede på, en suzuki gs 500, og en Kawasaki gpz 500s, som jo skal drossels . Er det nogle gode maskiner som første mc? Og hvilken er den bedste? Eller er der andre gode begynder maskiner i den stil jeg skulle tage et kik på?
på forhånd tak. mvh. jesper
sep 2008
Følger: 75 Følgere: 610 MC-er: 26 Emner: 383 Svar: 5.521
lidt af en allrounder
Mener at gpz´erne er lidt tungere...
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 373 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.633
De er fine, og jeg gad heller ikke køre noget mindre end det, hvis de skal drosles!
CBR600 er jo ogsa en fin kværn!
okt 2010
Følger: 9 Følgere: 44 MC-er: 6 Emner: 41 Svar: 653
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.376
I samme klasse som er værd at anbefale er også Honda cb500 og Yamaha xj600n. Yamaha'en har en stor begynderfordel med din R4 motor der trækkere blødere end de andre 2 cylindret.
Men ingen af de 3 er dårlige, så ud og se på dem alle inden du vælger. Det er den bedste måde at sikre sig man vælger nogenlunde rigtig første gang.
sep 2008
Følger: 75 Følgere: 610 MC-er: 26 Emner: 383 Svar: 5.521
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.376
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 59 Svar: 848
okt 2004
Følger: 14 Følgere: 11 MC-er: 5 Emner: 60 Svar: 308
Sådan en har jeg lige tilfældigvis til salg:)
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.545
Første motorcykel