{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.523 visninger | Oprettet:

Harry motor. :-( {{forumTopicSubject}}

Jeg var igår lige forbi Harry`s Motorservice men en lille bunke tusindkrone seddeler. Jeg havde endelig besluttet mig for at købe nyt Mc tøj.
Jeg går ind i butikken begynder at kigge på tøjet,efter ca.15min.kommerderen sælger og siger goddag, Jamen pænt goddag svarer jeg,hvorefter han valser videre.Få min. senere
Kommer endnu en kunde indi butikken, sælgeren farer hen til kunden og spørger "hvad kan jeg hjælpe med" Jo jeg skal ha et par nye handsker. Det gik jo fint og manden fik et par handsker. Jeg havde i mellemtiden fundet noget tøj jeg kunne være int. i, men såkommer der endnu en kunde ind i butikken, og sælgeren fiser atter hen til en ny kunde og spørger. "Hvad kan jeg hjælpe med" Hvad kunden skulle have aner jeg ikke, men jeg pakkede pænt tøjet igen og hængte det på plads. Efter en halv time i butikken fik jeg ikke een eneste henvendelse fra sælgeren. Så jeg forlod butikken for sidste gang i mit liv. Sikken en service.
Jeg kørte så videre til Frankie`s Mc, som jeg ellers havde et antiparti for, men prøves skulle det. Jeg var i butikken i ca. 30 sek. Da jeg blev spurgt hva de kunne hjælpe mig med. Jo jeg skulle ha noget nyt tøj. Et øjeblik, så er det jesper du skal tale med. Jesper kom og efter ca. 15 min. havde jeg smidt gogt 5000.00 krogfået en perfekt behandling og det lækreste Daniese tøj. Tak til Frankie`s Mc og held og lykke til Harry`s Motorservice.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Harry motor. :-(
Kommentér på:
Harry motor. :-(

Annonce