Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SKAT - Det betaler sig (ofte) at klage.
  • #1   20. jun 2011 den afgift er da også total urimelig høj....

mvh

• #2   21. jun 2011 Da jeg skulle betale afgift på min Rs125 fik jeg også et afslag på over 50% blot ved at henvise mand fra skat, til denne side smiley Han kunne kun finde en anden rs125 tilsalg på de sider han kendte, og den var tilsalg til grov overpris, men ud fra den pris fastsatte han min afgift i første omgang. Da han så ringede kunne jeg bare fortælle ham at jeg synes den afgift var for høj, og at han burde kigge herinde hvor rs125'ere blev solgt for det halve af den anden. Det undersøgte han, og ringede tilbage et kvarter senere, med en afgift på 7000 frem for 15.000. Så jeg var meget tilfreds.

Så min erfaring siger mig bare at de vurderer på det forkerte grundlag, men hvis man fortæller dem hvor de kan finde andre priser at vurderer ud fra, så acceptere de det smiley - kan også bare være det var en meget venlig skat-mand jeg snakkede med...

• #3   21. jun 2011 Eller tag tidligere (lave)vurderinger med og fremvis, så bør det danne præcedens.

• #4   21. jun 2011 ja, det er bestemt også en mulighed. Men der var ikke lavet vurdering på en mc magen til min før, så de havde ikke noget at gå ud fra. Derfor blev han nødt til at sætte afgiften efter det som mc'er magen til blev handlet for på nettet.

Kommentér på:
SKAT - Det betaler sig (ofte) at klage.

Annonce