1.764 visninger
|
Oprettet:
FC MOTO {{forumTopicSubject}}
hey.
nogen der har erfaring med at handle hos fc moto, tænker på hvordan foregår betalingen for bestilte varer ?
gøres det først ved modtagelsen ?
maj 2006
Følger: 7 Følgere: 17 MC-er: 3 Emner: 406 Svar: 932
jun 2010
Følger: 31 Følgere: 27 MC-er: 4 Emner: 17 Svar: 603
Men når vi nu alligevel er herinde, så plejer der ikke at være problemer, dog render nogle ind i udsolgte varer og halv lange leveringstider, da de så skal vente på nyt lager.
maj 2008
Følger: 12 Følgere: 13 MC-er: 3 Emner: 5 Svar: 80
sep 2006
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 35 Svar: 406
mar 2008
Følger: 21 Følgere: 19 MC-er: 2 Emner: 30 Svar: 184
vi må se hvad der sker...
okt 2008
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 18 Svar: 289
/Kp
aug 2007
Følger: 24 Følgere: 22 MC-er: 4 Emner: 30 Svar: 241
dec 2003
Følger: 133 Følgere: 120 Emner: 271 Svar: 7.283
Og så er det bare om deres online lager status er rigtig
FC MOTO