{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  xlmoto / fc moto
  • #1   11. jul 2020 Søg på tidligere indlæg, kundeservicen er vist lige ringe.
    Har gode erfaringer med polo motorrad i flensburg/scandinavian park


  • #2   11. jul 2020 har handlet et par gange ved fc-moto, mener den første gang var lidt langsom, men købte 2 nye støvler for et par måneder siden, der var ingen problemer, og det kom et par dage efter bestilling.

    Så er tingene på lager, så plejer det at køre problemfrit, men har de det ikke, så er der ikke rigtig nogen tilbagemelding om leveringstiden eller noget.


  • #3   11. jul 2020 Begge de steder har ikke god kundeservice.
    Køb i en fysisk butik. Enten i landet eller på den anden side af grænsen, hvor både udvalg og service.
    Hjelm skal du aldrig købe uden at have prøvet den inden


  • #4   11. jul 2020 Er du på entry level 1 eller 2.. smiley smiley
    Butik.. butik.. Butik.. mest fordi måleangivelserne som vi kender fra alm. streetwear er meget anderledes til mc kluns.. L kan både være en 50 eller 52 jakke... smiley
    OG... smiley
    Dertil kommer om du er til en jakke Der skal være kort/normal eller lang..?
    Men hhv.. korte/normale eller lange ærmer..? smiley
    Bukser same,. Same.. skal du have korte/normale eller lange ben..? smiley

    Og husk at sætte dig i kørestillingen når du prøver tøjet.. måske du ligner en zazzy udgave af Thomas Helmig i 70’erne i den stramme blå læderting i spejlet.. smiley
    men i kørestillingen skiller klunset både på mave, ryg og ærmerne bliver for korte.. smiley plus - Om bestyttelses elementerne sidder som de skal..! ER det et ryg element.? Kan det skiftes.? Osv..
    Ting du aldrig får svar på i en E-butik.. og bl.a.. bl.a.. smiley

    Hygge m projektet.. smiley


  • #5   11. jul 2020 kender kun xl moto igennem at det er samme firma som 24mx (meget billigt lort) og kundeservice er ikke eksisterende

    fc moto har jeg handlet ved et par gange og det er smertefrit dog vil jeg sige at jeg har hørt at ved ombytning og returvarer er de ikke særlig hjælpsomme, men gode sizecharts så 7-9-13 alt jeg har købt har passet

    dog vil jeg sige at mærkeforhandlerne har fået rigtig meget konkurence så besparelsen er ikke den store længere, se om du kan finde en dansk butik og så ud og prøve noget tøj og køb nu for pokker hellere for meget beskyttelse end for lidt, nu ved jeg ikke om det er læderdragt du er ude efter men man kan altid se om det er billig produceret (mindre beskyttelse og dårligere kvalitet)


  • #6   12. jul 2020 XL Moto har ikke engang angivet et telefon nummer for kontakt.
    Måske er FC Moto svære at komme i kontakt med, men XL er umulige.

    Havde ikke valgt nogen af stederne hvis jeg forventede at skulle bruge tøjet den næste måneds tid. Så hellere en af de danske forhandlere hvor man kan dufte, røre og prøve - og få tøjet med hjem med det samme.


  • #7   12. jul 2020 Glem Xlmoto, selvom det er soleklart at det var dem der lavede fejlen, så skulle jeg stadigvæk betale 99kr i returfragt for, at få mine penge tilbage.. Det synes jeg er for ringe også selvom 99kr er håndører.
    Desuden har de ikke lager i Danmark, så kan du ligeså godt spare penge ved at handle i udlandet


  • #8   16. jul 2020 XLmoto er seriøst ringe, det kan være utrolig svært at komme i tlf kontakt med dem og har oplevet meget længere leverings tid end lovet.

    FC moto har jeg brugt et par gange uden de store problemer ud over en noget længere leveringstid end lovet, ville godt handle der igen.


  • #9   16. jul 2020 Det går rigtig hurtigt indtil man har trykket 'Bestil'. Derfra sker der ikke alverden. Varer kan snildt være flere uger om at komme frem - hvis de da er på lager, selvom det tydeligt fremgår, at de skulle være på lager, da man bestilte. Laaaaaang ventetid hvis man skriver til dem.

    Det tog dem vist 4-5 uger om, at få ombyttet et par støvler, der gik i stykker første gang jeg brugte dem. Generelt kan man finde RIGTIG mange andre steder, der er langt bedre at handle.


Kommentér på:
xlmoto / fc moto

Annonce