{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.416 visninger | Oprettet:

Ny bike... Hvilket alternativ?? {{forumTopicSubject}}

Hej folks.. Har lidt et dilemma mht en afløser til min KTM 640 supermotard. Har altid haft en svaghed for gixxer'en, men så kommer det med forsinkring osv. Fylder dog 25 i næste måned, og er elitebilist med bilen. Funfactoren er jo helt i top med KTM'en men synes bare ik den egner sig til så meget andet end kortere sjov/balladeture, da "nummeren" begynder at sove osv. Nogen vil nok sige skide være med det, men ønsker måske noget der er mere egnet til lidt af det hele, men stadig har godt med overskud!! (Kunne godt savne lidt mere krudt end i 640'eren)! :S

Hvis i har nogle foreslag må det meget gerne være noget der kan erhverves for maks 60-70.000 ,- smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny bike... Hvilket alternativ??
Kommentér på:
Ny bike... Hvilket alternativ??

Annonce