{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  næste motogp
  • #1   29. jun 2011 Ja det ser sgu sådan ud.
    Viasat er nogen fucking spadsere.
    De skulle fandme ha frataget retten til at vise motogp.

• #4   29. jun 2011 det kan findes på nettet:

(link fjernet)

Ikke meget at se nu, men det kommer der

• #5   29. jun 2011 Hvis det ikke var fordi at de viste F1 så havde jeg afmeldt det skidt..

• #7   29. jun 2011 Har sendt en "sviner" mail til viasat, og fortalt dem min menig om dem og deres holdning med hensyn på Motogp og deres sende tider, eller manglende derpå...
    Bliver sjovt at se om de svare, ellers skriver jeg en mail til DORNA, og informere dem om hvordan viasat svigter de danske motogp seere/fans.

• #9   29. jun 2011 Jo tv3+ viser det næste gp bare rolig smiley

• #10   29. jun 2011 Hørte nemlig at de var ude og lede efter en gæste kommentator til søndages gp. så det er nok bare en fejl det ikke står der.

• #13   29. jun 2011 Hmm øvv så kan man ikke en gang optage det smiley

• #15   29. jun 2011 Videopas - PC til TV - WUPTI - og du kan se alt.........

www.Motogp.com

Det fungere, jeg har gjort det de sidste 2 år

• #16   29. jun 2011 Den letteste måde at kunne optage på er dog via en optager til tv'et..

det kan man ikk rigtig via www.motogp.com

• #17   29. jun 2011 Som Mirza A Skriver ,hvis de ikke havde F1 var jeg væk, er lidt træt af dem efterhånden.

• #18   29. jun 2011 Til gengæld kan du se løbene når det passer dig på motoGP.com. så der er ingen grund til at optage smiley

• #19   29. jun 2011 Rune --> Hvor langt tilbage kan jeg se dem ?

• #20   29. jun 2011 Tilbage til sæson 1992 så vidt jeg husker.

Smæk et TV op i din garage så kan du låne en bærbar, netforbindelse og mit motogp.com login, må vidst lige ned og have sagt hej på et tidspunkt! smiley

• #22   29. jun 2011 Ikke mens løbet køres, der er det live eller ingenting, og nogen gange går der måske 30-60 min efter løbet er kørt før det ligger online.

• #23   29. jun 2011 hvad er det for en ekstra kanal der omtales her? jeg er godt nok træt af Viasat, det er SÅ tæt på jeg opsiger hele lortet...... Den klage der blev sendt hvilken mail adresse blev der sendt til, så vil jeg da følge den op.

• #24   29. jun 2011 Allan H hvis det er mig du spørger så er det livestreaming på www.motogp.com koster ca. 700 for en sæson.

• #25   29. jun 2011 Lyder som om jeg må købe mig sådan et abonnement hos motogp.com
    bar irriterende, nå men så kan man jo nok bar nøjes med den lille tv pakke..

Brian R --> ja et tv i garagen ku være super.. endnu bedre ku det være hvis der var plads til det smiley alle vægge i garagen er fyldt af hylder, slanger og bukke.. og det bliver nok ligeledes svært at finde et sted at sidde (bortset fra på cyklen)..

Men du velkommen til at komme ned til en sludder, har set din cykel holder der med jævne mellemrum..

• #27   29. jun 2011 Det kan du, du kan finde alle løbene fra hele sæsonnen når du har adgang, og se dem når det passer dig smiley i 720HD
    De har oveni købet en no spoiler side du kan gå ind på, med links til løbene, der ikke røber noget om resultaterne smiley

• #29   30. jun 2011 Allan H.

Jeg sendte den til " kundeservice@viasat.dk " og fik hurtig svar tilbage at de var meget optaget, og jeg ville få svar iløbet af 5 dage LOL fucking tabere.

• #30   30. jun 2011 Synes bare det er forkasteligt, at man betaler en mindre formue for at se tv, og så skal man også til selv at betale for at kunne se det man gerne vil over nettet istedet, fordi de hellere priotere genudsendelser frem for direkte mc-løb.

• #31   30. jun 2011 Så har jeg fuldt op... syntes så mange som muligst skal følge trop....

Hej Viasat.

Jeg er, sammen med mange andre mc sports interesseret, utroligt frustreret over den useriøse måde i nu har valgt at dække MotoGP race på. Vi er rigtig mange mange som i årevis har kunne se dette på Eurosport, som i øvrigt dækkede alle løb live uden undtagelse. Fint i har budt ind, og vil sende dette, men hvad er så årsagen til i ikke gør det? Ikke nok med i ikke sender det live, men man kan så erfare at samtidig med at der er live race, sender i (for gu ved hvilken gang) genudsendelse af et gammelt topgear program?? Nu ser det så ud til i bare helt dropper at sende det? Det race der køres d. 3 Juli er ikke at finde i jeres program, ikke engang som genudsendelse om natten. Har ikke ikk råd til at betale for det længere, eller hvad er årsagen? Min eneste mulighed nu, er at købe adgang driekte via nettet, og jeg kan forsikre je rom, at bliver dette løsningen bliver min Tvpakke opsagt med det samme, for så har jeg ikke brug for det mere.

Jeg forventer et seriøst svar.

Hilsen
    Allan Hedberg

• #32   30. jun 2011 Fin mail, minder meget om min..

• #33   30. jun 2011 he he he jeg sendte en email, da de sendte speedway i stedet for kvalifikation til F1, og da den udsatte kval, blev sløjfet for Simpson røg der en afsted herfra, der blev MotoGP også nævnt.
    ( jeg truede med at finde en ny udbyder)
    Svaret var at jeg skulle købe viaplay, og der ikke var nok seer til MotoGP smiley Så det er nok det svar du kan se frem til .

• #34   30. jun 2011 SVARET FRA VIASAT..

Tak for din mail.
    Der er med beklagelse alt, alt for få seere til Moto GP.

Du kan se det direkte på viaplay.dk – også på søndag! .

Dorna er i al venlighed naturligvis vidende om, hvad vi gør med vores senderettigheder, men du er indlysende velkommen til at kontakte dem, hvis du måtte finde det nødvendigt.

• #35   30. jun 2011 Har de ikke købt rettigheder til hele sæsonen ??
    I så fald kunne de da lige så godt forsætte med at sende også selv om de sendte det om natten. Så havde man da stadig muligheden for at se det !!

• #36   30. jun 2011 www.motogp.com fuck Viasat der sender Motogp midt om natten
    Har lige genset Rossis overhaling af Stoner i Corckscrew på Laguna Seca 2008 - Og det er ikke første gang jeg genser det;-) - se det er værd at betale for. Så køb et Videopas og se ALT live og gense de fede moves smiley
    PS. Køre til Sachsenring og kigger Motogp......FEDT

• #37   30. jun 2011 ja klart jeg vil betale 149,- hos viasat når det koster 100,- direkte fra MotoGP.... de er sgu nogle aber er de

• #39   1. jul 2011 Fik også lige svaret men sjovt nok er det det 5. mest sete på viaplay

Det har jeg svaret tilbage til ham.

Mest sete
    Wimbledon 2011 Live
    Formula 1 Live
    PGA Tour Live
    FIM Speedway Live
    Moto GP Live
    Europatouren - Live
    Beach Volleyball...
    STCC Live
    Superliga Live
    Champions League

On Fri 01/07/11 11:43 , Søren Hedman Soren.Hedman@TV3.DK sent:

Tak for din mail.

Der er desværre alt for få seere til Moto GP. Derfor må du pt. se det på Viaplay.dk, hvis du ønsker at se det direkte mv.

God sommer.

Med venlig hilsen

Søren Hedman

Pressechef

Kommunikationsafdelingen, TV3

Wildersgade 8, 1408 København K

soren.hedman@tv3.dk

tel: +45 77 30 55 30

• #40   1. jul 2011 Ja – og netop derfor passer det så godt til Viaplay.

Men det ses desværre ikke af mange på TV3+, ifølge Gallups TV-meter. Heller ikke i sidste sæson.

Med venlig hilsen

Søren Hedman

Pressechef

Kommunikationsafdelingen, TV3

Wildersgade 8, 1408 København K

soren.hedman@tv3.dk

tel: +45 77 30 55 30

• #41   1. jul 2011 Det er jo klart det ikke ses af mange på TV3+, når de viser det kl 2-3-4 om natten søndag.
    Tror de ikke folk der ser motogp arbejder om mandagen?

• #42   1. jul 2011 Jeg tror desværre de har ret.. jeg kender faktisk INGEN der ser motoGP.. og jeg kender mindst 20 der følger med i F1..

• #43   1. jul 2011 det siger ligeså meget om viasat som det gør om interessen for MotoGP. Der var stor tilslutning til at se GP da Eurosport kørte det. Hvad har Viasat gjort for at promote det? INTET! Tværtom har de svinet det så det halve kunne have gjort det.

• #44   1. jul 2011 ser nu formel 1 og motogp fra bbc syns at kommentatorne er 100 gange bedre og lever sig mere ind i det der. smiley

Kommentér på:
næste motogp

Annonce