1.878 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Schuberth C3 Visir klapper ned ved lav fart Schuberth C3 Visir klapper ned ved lav fart

Hej,
Er der nogen der har fået repareret deres halvgamle C3'er, eller fået noget kit som kan holde visiret oppe.

De første C3'er har åbenbart alle den svaghed at visiret knalder ned ved lav fart til stor irritation, jeg har Googlet mig frem på nogle engelske bloggs til at man kan få et kit at montere selv så det hjælper lidt - klapper så først ned ved ca. 50 miles.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Schuberth C3 Visir klapper ned ved lav fart
  • #1   10. jul 2011 Min klapper også ned på et tidspunkt. Men det er ved ca 100km/t, hvilket jo er fint i en acceleration... ;oP

• #2   10. jul 2011 Hvad er lav fart? Jeg synes ikke at have det problem med min C3

• rasmus t
    rasmus t Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 345
    #3   10. jul 2011 Min klapper tit i, når jeg kører over vejbump i byerne, men det er jo også der, man lige klapper op for at mærke, hvordan vejret er idag smiley

• #4   10. jul 2011 Lav fart er 30-40 km/t, og et vindpust, eller en forbikørende lastbil kan også få "klappen til at gå ned" - også vejbump er sikre "klappere"

Der findes en løsning, så vi må bare have den fundet - har også skrevet til importøren, men de er taget på ferie.

• #5   18. apr 2013 Hej igen - vil lige sige at det er en produktionsfejl ved ældre C3'er, og Schuberth er opmærksom på det - der kan skiftes en del ud i hver side, men hvis takkerne er slidte på selve visiret er det eneste at købe et nyt visir.

• #6   18. apr 2013 Der er netop kommet et nyt kit til C3Pro som passer til den almindelige C3. Tolerencerne er mindre og der er en tand mere. Hvis din hjelm er købt i DK og er under 4 år dækker garantien. Hvis ikke din lokale Schuberth har delene hjemme kan de skaffes fra dag til dag.

Kommentér på:
Schuberth C3 Visir klapper ned ved lav fart

Annonce