{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.719 visninger | Oprettet:

Super service fra forhandler {{forumTopicSubject}}

Syntes da lige at jeg vil dele en POSITIV oplevelse med en forhandler med jer..


Jeg købte en Schuberth C3 flip-up hjelm, netop som de var kommet frem.

Sidste år gik mekanismen i lukketøjet så i stykker og selvfølgelig kort tid inden vi skulle på mc-ferie.

Ringede til Søren fra X1 i fredericia og forklarede ham mit problem, han lovede, at han ville gøre alt for at den var klar til ferien.

Afleverede selv hjelmen samme dag hos X1.
Under en uge senere, fik jeg besked fra min nabo, om at en gut på motorcykel havde været med en hjelm til mig, mens jeg ikke var hjemme. smiley

Og så var mit efterhånden noget ridsede visir også lige skiftet UB
SE DET ER SERVICE.............

Så her i april måned kunne jeg pludselig ikke oplade på mit Schubert SRC kommunikations system.

Så med den gode service fra X1 i tankerne, da hjelmen gik i stykker, fik Søren straks en mail, med en forespørgsel , om ikke der kunne skiftes batteri på mit anlæg, da det var gået død.

Var jo klar over at garantien var overskredet og at det også var købt i udlandet, så jeg selv måtte til lommerne.

Jeg får et par dage senere en mail fra Søren ,at Schuberth aldrig før har oplevet dette problem og de meget gerne vil kigge nærmere på mit anlæg.

Kører ned til X1 og aflevere mit SRC-system,sidst i april måned.
Et par uger senere , meddeler Schuberth gennem Søren, at mit anlæg er sendt til Schuberth i Tyskland for nærmere undersøgelse.

Seks uger senere(18/6) forespørger jeg hos X1 , om ikke snart der er nyt fra Schuberth, men de har ikke noget nyt at berette.

20/8 mailer jeg igen med Søren fra X1 om ikke lige han vil "prikke " til Schuberth, for nu begynder jeg for alvor at savne mit headset.

Søren konstateret da også straks, at det da er for galt og kontakter igen Schuberth.

Hvad han har sagt til dem aner jeg ikke, men den
22/8 modtager jeg mail fra Søren, at Schuberth Danmark var gået ind i sagen og han havde modtaget ET NYT SRC-SYSTEM til mig, som kunne afhentes fra dags dato.......

Fan... go' stil fra X1


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Super service fra forhandler
Kommentér på:
Super service fra forhandler

Annonce