3.205 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Regal Raptor Spyder 300 Regal Raptor Spyder 300

Hej alle.
Jeg har lige købt ovenstående mc smiley jeg kunne simpelthen ikk stå for modellen. Jeg har tidligere kørt r6 og tl1'et. Konen gav dog lov til jeg måtte få en stille kværn - så det købte jeg.

Håber nogen derude kan være behjælpelig med lidt svar på mine spm. Kunne rigtig godt tænke mig lidt mere larm fra den smiley kan man gøre noget lovligt ved de orginale udstødning eller ? Eller hvad koster nye som siger noget mere... Dybere klang smiley

mit blinklys virker ikk.. Umm træls. Pære er ikke defekte. Men aner ikk lige hvordan jeg skal fejlsøge.

Håber i derude kan hjælpe mig lidt..hilsen Daniel

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Kyoto kommode / delvist samlet 500 kr.
  • Udskifte vandhane til opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Nedtagning af radiator. 2.380 kr.
  • Flytte haveaffald 833 kr.
  • Montere fatning 400 kr.
  • Komfur& kogepladen tilkobling 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Regal Raptor Spyder 300
  • #2   12. jul 2011 der er faktisk en gruppe herinde for kinesere;
    http://www.motorcykelgalleri.dk/grp_vis.aspx?GroupID=347

Det er folk der faktisk KØRER kineser,og ikke bare folk der hader dem.
    KIM

• #4   12. jul 2011 - Buckshot -

Du er lidt af et skarn.... c",)

*Syntes Godt Om*...

• #6   12. jul 2011 Køb åbne Johnny pag potter, dem har jeg på min og det giver NOGET mere lyd.

• #7   12. jul 2011 Da de første japanske motorcykler, kom til disse breddegrader havde de det samme at kæmpe med. I dag er der vel ingen der ikke vil indrømme, at de rent faktisk laver gode motorcykler i Japan. Om 20 år er det måske det samme for de kinesiske maskiner, men hvor er det dog trist med dem bare skal håne kinacyklerne. Det må jo være noget med potensen, eller mangel på denne??

• #8   12. jul 2011 Tom L...

Typisk "den vanlige historie kommer frem".. Og JA den er ganske rigtig nok..

Og det har intet at gøre med "Min er støre ind din".. Jeg HAR prøvet flere "Kinøjsere" (En ven solgte dem)..

Summasumarium..: Jeg venter glædeligt de 20år med at købe sådan en.. c",)

/Rass

• #10   12. jul 2011 Der er en kæmpe forskel på den filosofi of vision Soichiro Honda havde og til den der er på de kinesiske fabrikker. Så nej, historien er ikke den samme, da ambitionerne ikke er de samme.

• #11   12. jul 2011 Ja,og japanerene bruger ikke dele fra Kina.......Eller ?

• #13   12. jul 2011 Det er sku ikke meget hjælp manden får fra jer gutter.. Det kan jo ske at han rent faktisk er glad for kineseren.. smiley

• #15   12. jul 2011 Lennon B ;
    Tror du virkelig han kan være glad for sin Kineser ?. Har kun kørt lidt over 45.000 km på min......uden nogen problemer.Så så længe jeg ikke har kørt mere,er det jo svært at være tilfreds ?.
    Har til gengæld kørt masser af Japser km.......og næsten altid haft lidt fejlsøgning fra tid til anden. Er konklusionen så at jeg skal hade Japaner cykler ?.
    Det giver jo ingen mening............
    Har disse kineser hadere nogensinde kørt på Kina MC....?

• #16   12. jul 2011 Buckshot ;
    Ingen erfaring,og alligevel så meget imod dem ?.

• #19   12. jul 2011 Ja,min har jo også kun kørt 45.000km,så må nok vente et par år endnu på skrue erfaring på den.....øv øv.

• #21   12. jul 2011 Kim R.
    Rolig nu, Manden kommer med et spørgsmål og han får næsten ingen svar dover at han maskiner er noget kineser halløj.. Jeg kan desværre heller ikke hjælpe, da jeg ingen erfaring har med dem..

• #22   12. jul 2011 dover = udover

• #23   12. jul 2011 En god resource er http://www.alternativecruisers.com/ der er et dedikeret forumafsnit kun for Spyderen og masser af viden at hente hvis du kan begå dig på engelsk.

Mht. til potter, er der mange som bore dem lidt i røven, men synes dog du skal gemme dine originale potter til den en dag skal til syn - og så købe nogle Johnny Pag freeflows, hvis du synes de er for meget larm kan du altid sætte noget begrænsning i dem.
    Dine defekte blink er nok blinkrelæ'et der er røget, den er nem at skifte og sidder lige under sædes (lille rund sølvfarvet dims med 3 ben i et stik).

• #24   12. jul 2011 Johnny Pag Jr. er iøvrigt amerikansk, produktionen i kina er naturligvis et prisspørgsmål - cyklerne er fine nok, de første havde lidt små problemer men ikke noget man ikke kunne ordne selv og fabrikken har fixet det meste iløbet af årene. Det eneste man skal holde lidt øje på er gummi dele - f.eks. mellem karkuratorer og luftfilter, det kan mørne og revne med årene, men nemt nok at skifte ud hvis det er. Min var een af de tidlige i Danmark, og er en 2006 model, kører stadig fint og flere gange om ugen.

Kommentér på:
Regal Raptor Spyder 300

Annonce