1.869 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

regal raptor spyder 300ccm regal raptor spyder 300ccm

hej .
havde gået lidt i tankerne om at købe en regal raptor.

ved godt det ikke er en hurtig maskine. men pæne er de. ville udelukkende købe den pga

1: så har jeg ikke en dyr maskine stående vinteren over som ikke kan bruges

2:billig i indkøb og ser godt ud

3: og så er de jo kommet rimelig godt efter dem

4: og så var det kun for at trille lidt hyggeture en varm sommerdag for at få lidt frisk luft

er der nogle der har erfaringer med dem. efter hvad jeg kan læse er de meget holdbare og kromen skulle også holde uffatteligt godt.

ja jeg ved godt det er en kinøjser maskine. men jeg gider ikke bruge pengene på dyrer maskiner.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Kyoto kommode / delvist samlet 500 kr.
  • Udskifte vandhane til opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Nedtagning af radiator. 2.380 kr.
  • Flytte haveaffald 833 kr.
  • Montere fatning 400 kr.
  • Komfur& kogepladen tilkobling 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  regal raptor spyder 300ccm
  • #1   7. apr 2012 det bliver senere hen i livet jeg vil bruge lidt flere penge på det. hvertfald først når jeg har købt hus osv

• #2   7. apr 2012 hej jeg har lige haft en i 2 år, og det er noget skidt, kun udseende og kørestilling er fedt ved den. Ved godt den skulle være den bedste i kvalitet af kineserne, men så vil jeg nødig se de andre. Dens krom skaller af i sær på fælge og forgaffel og lak også flere steder. Og hvis man ikke har larme potter på er der også mange rasle lyde at høre på. Min var fra 07 og havde kun kørt 4500km, men jeg nåede at skulle mange små rep. allerede. Den skal ihvertfald være meget billig for den er det værd eller holde inde i varme altid. var meget skuffet over den i længden. Har heldigvis lige solgt den billigt.

• #3   7. apr 2012 De falder vidst ind under kategorien All show, No go.
    Hvis du kan få den for ca 10.000 så er det et rimeligt køb. Hvis du har tænkt dig at bruge i omegnen af 20.000 så vælg en Honda Rebel 450 eller Suzuki LS 650 i stedet for.

• #4   7. apr 2012 helt præcis de er 10000 værd, men over skal man købe en rigtig mc det bliver man meget glader for. har lige købt ls650 dejlig maskine og nem at have med at gøre.

• #5   7. apr 2012 Denne havde jeg kigget på . Tanken er lavet om. Speedo er flyttet.. folk siger de ikke holder længe men når de nu er fra 07 må de jo holde udemærket da den stadig ser pæn ud. Har været oppe og kigge på den

(link fjernet)

• #6   7. apr 2012 få ham ned mod 11000kr så kan du da få prøvet det af, den ser jo meget velholdt ud og du kan ikke tabe mange penge hvis det ikke lige er dig alligevel. held og lykke med købet..

• #7   7. apr 2012 Dennis , Køb ikke Regal'en , denne her bliver du meget mere glad for:

http://www.motorcykelgalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=111709

Og den er billig smiley

• #8   7. apr 2012 mange tak allesammen. tror jeg springer fra med det regal raptor så . smiley

Kommentér på:
regal raptor spyder 300ccm

Annonce