{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.370 visninger | Oprettet:

Søger råd fra Triumph ejere. {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Jeg er ny her på siden og har i mange år drømt om at få en bike, og nu hvor 2 af mine venner har fået kort og cykel, så er da snart på tide at jeg får taget mig sammen.
Jeg tror jeg nogenlunde har pejlet mig ind på hvad jeg godt kunne tænke mig. Har kigget på de gamle Triumph som er ombyggede til Boppere. De er mega fede og har en super lyd.
Mit spørgsmål er så, ud fra det vedhæftede billede, hvad der kræves for at få en gammel Triumph til at se nogenlunde sådan ud?
Jeg kan godt se, at der er blevet pillet meget af, og der er nye dæk/fælge, andet styr, lygte, sæde osv.
Spørgsmålet er også hvilken model og årgang det er?
Når man kigger på stellet, ser det ikke ud som om det er en gammel Bonneville, eller er det.? Har googlet Bonneville stel, og synes de ser anderledes ud.

Håber at få lidt feedback og at det ikke var en for stor mundfuld smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger råd fra Triumph ejere.
  • #1   14. jul 2011 Øhhhhh, hvordan uploader man billeder ?

  • #2   14. jul 2011 Du skal nok lave et fotoalbum som du så kan linke til, men der skal man måske have en cykel oprettet?!?

    Ellers link til online billeder evt.

    vh pøjpøj


  • #3   14. jul 2011 Tak for det. Så prøver jeg lige at smide et link for tror at det SKAL være ens egen cykel man lægger ind smiley

    Her kommer den så: http://retrocustomracer.blogspot.com/2009/11/bobber-triumph.html


  • #4   14. jul 2011 Du kan i princpiiet bruge en hvilken som helst gammel Triumph.
    Vil anbefale dig at købe et sundt projekt hvor motoren er i god stand, og at cyklen er let at syne.
    Når du så har gjort det, tager du bare udgangspunkt i selve cyklen og finder de dele du kunne tænke dig at Bobbe den med.
    Lad dig endelig inspirere af hvad du kan finde på nettet, og led så på deverse sider efter brugte stumper til billig penge.
    Så har du let en fed Bobber efter en vinters arbejde.

    Bare klø på, og brug mcg til de spørgsmål der måtte komme under vejs.
    Held og lykke

    Mvh Per T


  • #5   14. jul 2011 Følger lige med.

  • #6   14. jul 2011 Det vil kræve en pengepung... eller en drejebænk, fræser, boremaskine og et svejseanlæg... og en del håndværktøj samt diverse bølge og møtrikker og til sidst så er der de ting jeg har glemt....

  • #7   14. jul 2011 Den Triumph du linker til ,er så en ny Triumph.Men selvfølgelig kan en gammel Bonnie også komme til at se sådan ud. Spørgsmålet er ; Har du erfaring med ombygning af mcèr ?. Hvis ikke ,er det måske en ide at købe noget færdigt. Har selv bygget masser af BSA og Triumphèr om,men er mekaniker og har betalt dyrt for mine erfaringer.Mange dele til sådan et projekt skal special fremstilles.Kan man ikke selv,kan det let blive dyrt at få andre til at fabrikere delene.
    Men hvis du ikke er bange for at kaste dig ud i et projekt af den art,så bare klø på.........og god arbejdslyst.
    KIM


Kommentér på:
Søger råd fra Triumph ejere.

Annonce