{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
730 visninger | Oprettet:

Parkering i Stor-KBH. {{forumTopicSubject}}

Hjælp.. Bor i nordjylland, men arb i kbh eller sådan næsten. sejler og er væk 14 dage af gangen, og derfor vil jeg hører om der er nogen der kender et sted man kan parkere cyklen i sikkerhed de 14 dage jeg er væk. Havde lidt en lagerhal/værksted etc. i tankerne, og er villig til at betale lidt guld for det, men ikke en bondegård, for så er der andre alternativer. Det må meget gerne værer så tæt på nordhavn st. som muligt.. Hjælp


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Parkering i Stor-KBH.
  • #1   20. maj 2006 Jeg bor næsten lige ved nordhavn st. og jeg låser bare min fast til en lygtepæl eller lignende og så en mc-garage over den, men jeg har også kasko på... Ser dog maaser andre mc'er herinde som er dyrere end min, der også står parkeret på gaden.

    Ellers er det vel bare at gå lidt rundt og spørge ude på havnen eller evt ved Peugeot forhandleren på strandboulevarden. Har set flere dyre mc-er komme kørende ud fra dem eller nogle af deres nabobygninger, så det må være muligt at finde noget ved at gå rundt og spørge ad.


  • #2   20. maj 2006 Så må vi trille en tur, Christian - bor også deromkring... Synes nu ikke jeg har set dig på linien?
    Martin, jeg har min stående på samme måde som christian, så kan desværre ikke hjælpe med garage...


  • #3   20. maj 2006 AP: Er der en gang imellem, men åbenbart ikke ofte nok smiley Men vi kan da nok finde ud af noget med at trille en tur en dag smiley

    Martin: Stil den på et hjørne, hvor der er rimeligt åbent og lyst og lås den godt fast med en stor kædelås, så tror jeg ikke der sker noget! Men der er jo ingen garanti desværre ;-(


  • #4   20. maj 2006 Tak for svarene.. Nu er det jo bare sådan at jeg er væk i 14 dage, lidt længe at lade den stå på et gade hjørne.. Men vil da prøve at snakke med peugeot.. Kunne jo også prøve unicef...

  • #5   21. maj 2006 Ellers er der måske også en garage et sted ude på nordhavnen eller noget i den stil? Kunne forestille mig du også sejlede derfra nu du spørger...

Kommentér på:
Parkering i Stor-KBH.

Annonce