1.813 visninger
|
Oprettet:
1. gear {{forumTopicSubject}}
Hej folkens.
Hvad er tricket så det ikke giver sådan et kraftigt klonk, når man sætter kværnen i 1. gear...? Mener jeg har læst noget om det tidligere, men kan sgu ikke huske det...
Takker.
aug 2008
Følger: 16 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 124 Svar: 4.255
feb 2011
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 75
feb 2008
Følger: 20 Følgere: 20 MC-er: 6 Emner: 155 Svar: 1.074
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 58 Svar: 3.178
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 35 Svar: 902
sep 2007
Følger: 5 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 72 Svar: 1.400
mar 2011
Følger: 7 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 19 Svar: 154
dec 2003
Følger: 26 Følgere: 26 MC-er: 13 Emner: 139 Svar: 3.687
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 8 Svar: 56
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 58 Svar: 3.178
maj 2008
Følger: 18 Følgere: 18 MC-er: 4 Emner: 10 Svar: 186
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 47 Svar: 4.756
dec 2003
Følger: 57 Følgere: 61 MC-er: 4 Emner: 90 Svar: 1.784
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 47 Svar: 4.756
feb 2004
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 89 Svar: 2.715
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 47 Svar: 4.756
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 67 Svar: 20.852
Problem løst...
dec 2003
Følger: 57 Følgere: 61 MC-er: 4 Emner: 90 Svar: 1.784
Min Aprilia RSV Mille gør det forresten heller ikke
maj 2007
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 29 Svar: 148
1. gear