1.704 visninger
|
Oprettet:
1 gear :( {{forumTopicSubject}}
hey jeg har lige været ude at køre og da jeg så skal i garagen og jeg sætter i første giver det et ryg og siger SKRAL og det gør det hver gang jeg kommer fra fri gear til 1 gear er det en symkromesse eller er det min kobling den er gal med ?
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 47 Svar: 4.756
mar 2007
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 3 Emner: 259 Svar: 2.252
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 47 Svar: 4.756
1 gear :(