1.488 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

Kan ikke sælges? Kan ikke sælges?

Hej.

Jeg har min motorcykel til salg og har faktisk haft det et stykke tid, men kan ikke få den solgt. Kan I hjælpe mig med at finde ud af om det er prisen, teksten eller billederne der ikke er gode nok.
Jeg har ikke haft en eneste henvendelse på den, så noget må være forkert...
HJÆLP :o)

http://www.motorcykelgalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=94563

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan ikke sælges?
  • #1   3. aug 2011 tja.. bedste bud er at sælge sådan en gammel svend i stumper.. og håbe på det bedste.. sorry.

• #2   3. aug 2011 Tror desvære ikke målgruppen er stor for den type/årgang MC du prøver at sælge.

Som sådan ser din annonce jo fin ud. Har ikke så meget forstand på om 19k. er den rigtige pris. Men noget kunne jo ihvertfald godt tyde på at du desværre må længere ned,.

• #3   3. aug 2011 Ja, der er der mange som står.
    19000 for en 28 år gammel MC er faktisk for dyrt i vore dage. Kan huske da jeg selv to købte min CB 550 four fra 1977 i 1998, da stod de i cirka 15.000 kr og der var før verden gik af lave, så logisk set skal din længere ned.

• #4   3. aug 2011 Hvor annoncerer du? Er det kun her på galleriet er chancerne små, der er dba, gul og gratis, 123mc.dk, bike.dk.
    Prisen er sværd men det virker umiddelbart lidt dyrt for sådan en svend.

• #5   3. aug 2011 du ku´jo prøve auktion uden mindstepris..

eller fx.

www.danskmotorcykelhandel.dk

• #6   3. aug 2011 Så lige at du skrev at der var masser af problemer med den i din profil. Nuvel man skal jo ikke være uærlig, men sådan noget skal du sige når folk er ude og kigge, hvis der stadig er bøvl med den.
    Med MC markedet lige nu er din målgruppe hjemmemekkerne, der skal ha 2. MC og skrue i.
    Nybegynderne med penge på lommen, snupper en GS, CB, SV eller GT. De søger ikke engang så gamle årgange, så din MC bliver måske ikke engang vist.

En MC annonce er som en jobannonce, det gælder begge steder om at komme til samtale, ikke at få jobbet / sælge cyklen på annoncen.

• #7   3. aug 2011 synes helt ærligt at den er 10.000,- for dyr.

• #8   3. aug 2011 Realistisk bud ville være 12k. Så prøver køber nok at få den ned på 10 k men bare stå fast ved de 12 og se hvad der sker.. Gamle ting har ikke rigtig noget af værd ligegyldigt hvor godt de er passet på desværre.

• #9   3. aug 2011 Jeg tror, at du skal starte med at pille tasker og bagagebærer af. De er KÆMPEstore at se på og vil sikkert skræmme den type købere som en cykel som din henvender sig til.
    Dette og så prisen omkring de 15.000, så tror jeg, at den vil kunne sælges!

Taskerne kan du så sælge senere for 2-4.000 kr.

• #10   3. aug 2011 Ja væk med taskerne, De kan senere sælges seperat med stativ til samme pris som en brugt kineser. Vel og mærke hvis det er en universel model.

• #11   3. aug 2011 Som andre siger, af med taskerne og sælg dem for sig selv og sænk prisen på geden : )

• #12   3. aug 2011 det er prisen den gal med !!!!!!!

gpz 550 er en ukendt model ! motoren er for lille
    det er ikke en clasikker ! så den skal den skal kæmpe mod et hav af andre cykler.

Personligt vil jeg give 8000-10000 kr for den ! men noget andet er når man prøver og ser den ! billeder kan være taknemmelige.

Men man bliver nødt til at være billligere end de andre !!!!!!

Det gør ondt AV AV !!!!!!!!

hilsen Kenneth.

• #13   3. aug 2011 Ukendt model???
    Den var da den ultimative hooligan-mc for de, der ikke ville køre RD 350 tilbage i den første halvdel af 80'erne. Har kørt lidt på den model, og der er tale om en rigtig velkørende sportslig mc. Kan styre, bremse og køre på baghjulet!
    Men den burde være GPz-rød!

• #14   3. aug 2011 Skal nok sælges til Café racer ombyggeren, uden tasker naturligvis. Et andet styr, lygte, sæde og målstregsstiber kunne den blive ganske fed.

• #15   4. aug 2011 "Gamle ting har ikke rigtig noget af værd ligegyldigt hvor godt de er passet på desværre."

Wooot ??

Nå men jeg synes at den er alt for billig, kan være folk er skræmt af den billige pris og holder sig derfor væk smiley

• #16   4. aug 2011 Hmm, umiddelbart vil jeg også sige pris, en søgning på 123mc giver tre 550'ere, din og så to der står originalt, hvoraf den ene ydermere er den sidste model med halv/fuldkåbe. Din er ca. 4000.- dyrere end de to andre, hvilket jeg synes er en del for en uoriginal uanset taskesættet.

En sidebemærkning: Er du sikker på din er en original GPz og ikke en z550F med eftermonteret lygtekåbe? Mig bekendt har de originale GPz'er alle skivebremse i bag og LCD instrumentering.
    Det ville ihvertfald også fjerne min interesse, da netop den originale stand er vigtig på en modern classic.

De kører dog super de cykler, var super glad for min de år jeg havde den.

Held og lykke med salget ihvertfald.

• #17   4. aug 2011 sæt den til salg til vinter til 10.000 kr. så er der nok nogle der kan bruge den som vintercykel.

• #18   4. aug 2011 Det kan nogen gange hjælpe lidt på salget at oprette et tudeindlæg på diverse internetfora.

Mvh Mathias

• #19   4. aug 2011 Anja Ned med prisen .tror max du får 10000kr for den . har en ven der lige har købt en 600 diversion 1991 model for 10000kr ! bar lidt til samligning.
    en ting der undre mig er at hvis en fyr/ mand havde oprettet denne tråd så havde der været uddelt en del flere tudekiks til trådstarteren smiley
    hmmmm mænd er lette smiley

• #20   4. aug 2011 jeg ville altså også pille kufferterne af ... det ser ud som om den vil gå på baghjulet med de gigantkasser på.

og så 5k ned, så er du ved at nærme dig

• #21   4. aug 2011 Jesper D - Ja det er en GPZ 550 orginal fra 1983, det er '84 modellen der har LCD display

• #22   4. aug 2011 Jeg sgu ked af det Anja, men den er helt vildt ude af kurs rent prismæssigt. Selvfølgelig kan du få endda 30000 hos en liebhaver, men hvor finder du lige sådan en til et japansk - ret intetsigende - industriprodukt fra 1983.

NED, NED, NED i pris eller spilt den ad og sælg den i stumper.

• rasmus t
    rasmus t Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 345
    #23   4. aug 2011 Det med at sælge i stumper er heller ikke let, der skal prisen også være gi` væk priser, og typisk ligger der over en halv cykel tilbage i dele, der er umulige at sælge.
    Så ned med prisen , eller behold den, den er vel også ligeså god at køre på, som den var før den blev sat til salg.

• #24   4. aug 2011 Ja den er super god at kører på, men har ikke råd til den mere, desværre...
    Ville helst sælge den komplet, har allerede en halv reservedelscykel stående til kawasaki'en, så mangler ikke en mere der fylder :o)

Kommentér på:
Kan ikke sælges?

Annonce