1.148 visninger
|
Oprettet:
Muligt at låne en hjelm i Nørresundby/Aa {{forumTopicSubject}}
Godaften til jer alle!
Jeg har lovet en tur til et spændende kvindeligt bekendtskab i næste uge, men mangler en ekstra hjelm til hende.
Er du et herligt, rart menneske, som bor i Nørresundby/Aalborg område, og kunne du låne mig en hjelm i str. L et par dage i starten af næste uge? Så hører jeg meget gerne fra dig enten i en privat besked eller her i tråden. Forevisning af Id eller en form for depositum finder vi selvfølgelig ud af, vil også gerne give en hundredemand for tjenesten.
På forhånd tak, tøsen skal sgu da med ud at køre drenge : )
jan 2007
Følger: 5 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 32 Svar: 246
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
kan fanges på tlf.22 57 18 64
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 67
feb 2006
Følger: 7 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 183
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 67
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
feb 2006
Følger: 7 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 183
mar 2007
Følger: 78 Følgere: 76 MC-er: 2 Emner: 105 Svar: 3.216
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 57 Svar: 112
Natteravnen Rune: Jeg vidste, vidste simpelthen at den kommentar ville blive knyttet til tråden : ) Bare rolig, formerne fejler ikke spor, men vil gerne være sikker på, at den ikke er for lille til hende
feb 2008
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 15
mar 2007
Følger: 78 Følgere: 76 MC-er: 2 Emner: 105 Svar: 3.216
Muligt at låne en hjelm i Nørresundby/Aa